![]() |
några bilder på mig och andra i -80 seniorer
1 bifogad(e) fil(er)
pumpar upp, inget tryck i kroppen :(
|
1 bifogad(e) fil(er)
del av linen..
|
jag till vänster, 2an i mitten..
|
1 bifogad(e) fil(er)
denna bild skulle vara i den förra rutan..
|
1 bifogad(e) fil(er)
en märkbart trött Mr ruhl..
|
för er som inte försod så är jag den bleka killen, luciapokalens blekaste tror jag.. :cryout:
|
Citat:
|
dude! de va inte mkt färg lr solarie? :)
ser bra ut hur som helst, har du tävlat förut? |
Grattis till 4e placeringen Janne! :thumbup: , mycket bra gjort, jag är impad som vanligt!!,...ska å trampa lite nu så kanske jag kan hänga med på fotograferingen!
|
blek men fin, det kompenserar, men då vet du att du ska pensla mer färg till nästa gång :) Tycker det ser ut som du var i grym form och om du är janne(?) Så kom du fyra och det är riktigt grymt bra. Grym form hade du iaf ;D
|
Jävligt bra jobbat :thumbup:
Bara att satsa vidare inför kommande år :eating: |
tack allihopa! jo jag kom 4a, är väldigt nöjd med placeringen men det hade varit roligt att stå på pallen=) hade en färg som hette quick bronze som såg ut som skit på mig, köpte sen en flaska protan men då verkade det som om färgen inte ville fästa pga av att jag hade den dåliga färgen under, nu vet man till nästa gång iallafall...har inte tävlat förut, nu blev man av med oskulden=)
|
Grattis till 4:e platsen! :thumbup: Alltid lite tråkigt att hamna precis utanför pallen, men du tar dem nästa gång ist! :hbang: :kickass:
|
Verkligen stort grattis ..
klassen var hård ... så du måste vara mycket nöjd !! :thumbup: |
Härligt jobbat!!
Du är en stor inspiration! :hbang: |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 09:57. |