![]() |
Mc donalds
åt där i helgen...nån timme efter mådde jag illa och kallsvettades o skakade som ett asplöv o trodde jag skulle spy..men det gick över sen...hade fyllt år samma dag och ätit mycke annat skit också så det kanske hade sina skäl...jag trodde jag skulle svimma ett tag...kändes som maten låg kvar i halsen..men det inte förän nån timme efter jag ätit...va fan har dom i sin mat igentligen???gift eller?
|
Aja baja...:nono:
Du skulle ätit wienerbröd och coca-cola istället... :laugh: Var med om liknande sak i helgen när jag åt fet mat på en restaurang. Kroppen är väl antagligen inte van vid så mycket skit-mat på en dag helt enkelt.... |
Citat:
:laugh: :laugh: nej jag antar att du har rätt...det blev väl insulinhöjning ända upp i skallbenet :D |
Känns som att det sitter i huvudet.
|
Låter ungefär som en av mina panikattacker. :MrT:
|
super size me!
|
Citat:
men du kanske visste att jag hade det?..har skrivit mycke om det här på kolo dock gick det inte gämföra med en riktig panikattack som är så mycke olik andra känslor |
he he ja jag såg super size me i helgen o jag lär nog oxå få panik attacker nästa gång jag käkar där också ;)
Hur onyttigt är egentligen restaurang mat då? självklart är det JÄTTE skillnad mellan rätterna men låt oss säga man äter tex entrecot med klyftpotatis med sås(brukar vara ganska feta) samt efterrätt? det lär väl bli mer calorier än en Big mac&co eller vad tror ni? |
För att säga som mcd vd eller vad det var som skrev en insändare till svd och det finns även en lapp hos mcd nu.
1% av svenskarnas måltider äts på mcd. 1% av matintaget är knappast orsaken till något. Något sådant var det. Stämmer så otroligt bra. |
Citat:
|
Citat:
|
mcdonalds bygger bra muskler, fråga lee priest och co
|
Om man skiter i pommes fritsen och tar Light/Juice så är det ingen katastrof direkt. :)
|
Det tror jag också.
Citat:
|
Citat:
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 18:57. |