Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum

Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum (https://www.kolozzeum.com/forum/index.php)
-   Allmänt Forum (https://www.kolozzeum.com/forum/forumdisplay.php?f=7)
-   -   Grand Theft Auto VI (https://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=246611)

Lafayette 2023-11-08 11:30

Grand Theft Auto VI

Glädjen var lite för stor för att kunna ta det i vanliga tv-spelstråden. Jag har väntat aktivit i två år ungefär. Snart ska det utannonseras.

Bara man ser loggan blir man som ett litet barn på julafton.

Vice City baby!!!*drool*

tomten1 2023-11-08 11:33

Det enda man själv har spelat var GTA 1. Var tvungen att googla när det kom ut, och det var ingen bra idé. Fan vad man känner sig gammal.

Lafayette 2023-11-08 11:36

Citat:

Ursprungligen postat av tomten1 (Inlägg 8337928)
Det enda man själv har spelat var GTA 1. Var tvungen att googla när det kom ut, och det var ingen bra idé. Fan vad man känner sig gammal.

Lite samma här, fast tvåan. Det totalt förbjudna spelet jag spelade när föräldrarna inte såg.

Minns hur besviken jag blev när trean kom och bytte till 3D, hade hypat det så mycket så blev så besviken:d

stridis 2023-11-08 12:34

Citat:

Ursprungligen postat av tomten1 (Inlägg 8337928)

Hela den här tråden får en att känna sig geriatrisk.

Lafayette 2023-11-08 12:41

Citat:

Ursprungligen postat av stridis (Inlägg 8337931)
Hela den här tråden får en att känna sig geriatrisk.

Läran om ålderdomens sjukdomar?

kvarnis 2023-11-08 12:54

När man inte längre vet vilket som är det senaste GTA är det tidpunkten då man ska hoppa från skanstullsbron för att slippa ruttna bort på ett demensboende?

stridis 2023-11-08 12:59

Citat:

Ursprungligen postat av Lafayette (Inlägg 8337932)
Läran om ålderdomens sjukdomar?

En geriatriker, en som studerat ovanstående, hjälper geriatriska patienter.

Lafayette 2023-11-08 13:03

Citat:

Ursprungligen postat av kvarnis (Inlägg 8337934)
När man inte längre vet vilket som är det senaste GTA är det tidpunkten då man ska hoppa från skanstullsbron för att slippa ruttna bort på ett demensboende?

Eller att du inte är en nörd som slösat livet på tv-spel *flex*

Langster 2023-11-08 15:15

Jag tycker GTA-spelen är rena rama sömnpillren. Jag KÄMPADE mig verkligen igenom 4:an och 5:an. Välgjorda och tekniskt briljanta för sin tid, absolut. Men herregud vad tråkiga de är att spela. Detsamma gäller Red Dead (eller ettan var banne mig snäppet tråkigare än GTA, 2:an har jag inte ens provat eftersom jag vet att jag kommer att avsky det.

Även Elder Scrolls spelen lider av samma problem, fina att se på och man vet att det finns jättemycket att ”sätta tänderna i” men de är så tråkiga i själva spelandet att jag nästan kan jämföra det med att sitta och stirra rakt in i en vägg.

Alla har olika smak, absolut. Men rent objektivt är ovan nämnda spelseriers ”spelbarhet” motsvarigheten till ”träsmak”. Jag tittar hellre på en film helt enkelt - och det kommer från någon som i 99 fall av 100 skulle välja att spela något före att kolla på en film.

G.W 2023-11-08 15:24

Väntar på vad FZ samt utvalda objektiva youtubers säger innan jag offentligt går ut med min åsikt om detta spel.

stridis 2023-11-08 15:37

Elder skrolls spelen har lite startsträcka och är mer frustrerande kontra kul gentemot säg Diablo-spelen.

Kommer ihåg att vi lånade ut Daggerfall-spelet till en klasskompis, han kom inte upp ur Privateérs hold(start-dungeonet). Då känner man inte magin, alltså.

Akerhage 2023-11-08 15:39

Vad är skillnaden på att vänta aktivt 2 år och vänta passivt 2 år?

Har du under tiden du väntat snott bilar och skjutit prostituerade IRL?

Lafayette 2023-11-08 15:46

Citat:

Ursprungligen postat av Akerhage (Inlägg 8337950)
Vad är skillnaden på att vänta aktivt 2 år och vänta passivt 2 år?

Har du under tiden du väntat snott bilar och skjutit prostituerade IRL?

Ja jag är gangster Laffelito

Lafayette 2023-11-08 15:48

https://www.gamereactor.se/media/for...9864493_86.jpg

BelowAverage 2023-11-08 16:50

Citat:

Ursprungligen postat av kvarnis (Inlägg 8337934)

Vill du göra gemensam ättestupa?
Ett par hantlar i vardera i hand.

Var det inte gta 6 som det läckte en trailer till för år sedan?
Kanske man borde lira. Inte kört gta sedan Vice City.

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:51.