![]() |
Grand Theft Auto VI
Glädjen var lite för stor för att kunna ta det i vanliga tv-spelstråden. Jag har väntat aktivit i två år ungefär. Snart ska det utannonseras.
Bara man ser loggan blir man som ett litet barn på julafton. Vice City baby!!!*drool* |
Det enda man själv har spelat var GTA 1. Var tvungen att googla när det kom ut, och det var ingen bra idé. Fan vad man känner sig gammal.
|
Citat:
Minns hur besviken jag blev när trean kom och bytte till 3D, hade hypat det så mycket så blev så besviken:d |
Citat:
|
Citat:
|
När man inte längre vet vilket som är det senaste GTA är det tidpunkten då man ska hoppa från skanstullsbron för att slippa ruttna bort på ett demensboende?
|
Citat:
|
Citat:
|
Jag tycker GTA-spelen är rena rama sömnpillren. Jag KÄMPADE mig verkligen igenom 4:an och 5:an. Välgjorda och tekniskt briljanta för sin tid, absolut. Men herregud vad tråkiga de är att spela. Detsamma gäller Red Dead (eller ettan var banne mig snäppet tråkigare än GTA, 2:an har jag inte ens provat eftersom jag vet att jag kommer att avsky det.
Även Elder Scrolls spelen lider av samma problem, fina att se på och man vet att det finns jättemycket att ”sätta tänderna i” men de är så tråkiga i själva spelandet att jag nästan kan jämföra det med att sitta och stirra rakt in i en vägg. Alla har olika smak, absolut. Men rent objektivt är ovan nämnda spelseriers ”spelbarhet” motsvarigheten till ”träsmak”. Jag tittar hellre på en film helt enkelt - och det kommer från någon som i 99 fall av 100 skulle välja att spela något före att kolla på en film. |
Väntar på vad FZ samt utvalda objektiva youtubers säger innan jag offentligt går ut med min åsikt om detta spel.
|
Elder skrolls spelen har lite startsträcka och är mer frustrerande kontra kul gentemot säg Diablo-spelen.
Kommer ihåg att vi lånade ut Daggerfall-spelet till en klasskompis, han kom inte upp ur Privateérs hold(start-dungeonet). Då känner man inte magin, alltså. |
Vad är skillnaden på att vänta aktivt 2 år och vänta passivt 2 år?
Har du under tiden du väntat snott bilar och skjutit prostituerade IRL? |
Citat:
|
|
Citat:
Ett par hantlar i vardera i hand. Var det inte gta 6 som det läckte en trailer till för år sedan? Kanske man borde lira. Inte kört gta sedan Vice City. |
| Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:51. |