![]() |
Saknar ni Eiselt?
Eiselt var the shit back in the day. Kom på mig själv idag med att sukta efter lite DoublePro-pudding. Saknar ni Eiselt's produkter något nuförtiden?
EsaPro? DoublePro? Overdrive? Trück? Fastway? HydraPro? |
Jag saknar Jack3d :D
|
Citat:
|
Eiselt kändes tryggt svenskt på något sätt och med Henrik själv som brukade vara inne och kommentera i begynnelsen.
Kan dock inte påstå att jag saknar smaken av EsaPro Grape, men minns hur man brukade stå på tågperrongen i vinternatten och dricka HydraPro Citrus Splash efter passen och drömma om nya gains... Protec, Fastway och DoublePro är även de kära minnen. |
Esapro naturell första omgången
|
Jag har än idag PTSD efter Esapro. *cry*
|
Saknar inte EsaPro :D
Men Double Pro proteinet var ju bra. Fluff och puddingar. Det och Fairings Sloow var väl bland de första riktigt bra kaseinproteinen. |
Min nuvarande fru blev intresserad av mig pga lukten man utsöndrade när man tog Duravol.
|
Synd att varken Eiselt eller Fairing behöll kolozzeums webbshop. De hade kunnat bli en av det största aktörerna.
|
Citat:
|
Double pro var nog det enda kosttillskottet som inte smakade skit när man man först började träna.
Idag finns dock många ersättare smakmässigt, så inget jag saknar. Inte heller saknar man Muscletech som kostade typ 759:- för 900g whey 100*popcorn* |
Citat:
Jag fick ett konstigt utslag på vaden under benpress samtidigt som jag KURADE Duravol. Det är kvar än idag drygt 15 år senare. Ser ut som något slags kollapsat blodkärl, stort som en knappnål och brunt. Hårdkokt livsstil. |
Jag saknar faktiskt EsaPro Grapetonic!
Tyckte den var god. Speciellt när man gick på Olas VLCD! ;) Inte bara en massa sötningsmedel. Så ja, jag saknar Eiselt! |
Deras kreatinpyruvat... det skojade man inte med, jösses amalia.
|
Några av mina första kosttillskott var av fabrikat Eiselt.
Esapro Duravol Doublepro protein - så före i tiden med goda smaker Det första svenska premium märket på riktigt! JA jag saknar |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 02:52. |