![]() |
Sveriges rikaste sosse!
Intressant att se hur socialdemokratiska politiker lever och vad skattepengar går till. Jag låter videon tala för sig själv:
https://youtu.be/Kmo_x0aVFjU |
Varför är det intressant att se hur socialdemokratiska politiker lever? Vad är det du egentligen menar? De lever väl olika?
Vad menar du med att vad våra skattepengar går till kopplat till hur socialdemokratiska politiker lever på sin fritid? Är de politiker så får de lön och med den lönen får de leva hur de vill. Klippet är 17 minuter, aldrig att jag tänker kolla på hela klippet för att få kontexten för vad det är vi ska diskutera. Efter 3 min in i videon så vet jag att han bor på Östermalm och tycker om att träna. Inga konstigheter. Dålig TS. |
Citat:
|
Var är problemet?
|
Citat:
|
Citat:
|
Min träningskompis och en god vän sedan tidigt 90-tal.
Han trollar er. Och media förvrider. |
Citat:
Ingen vettig människa skulle gå runt med stämpeln "rikaste sossen" och bära den som ett varumärke |
Citat:
Sossepolitiker (inte han men samma parti) föreslog även solidaritet med deras linje under tvång. Vilket är extra otrevlig retorik när det är massiv personlig vinst som är en del i påtvingad solidaritet. |
GV Persson är sosse. Rätt rik också
|
Citat:
Kudos till JE som navigerat träsket framgångsrikt. |
Kunde inte höra allt pga av det kassa ljudet,dialekterna och hans mumlande,vad är det han trollar om? (Trollar...dessa fjantiga modeord..)
"Spontan"köpet på klockan givetvis,men mer? Nyfiken. Bilen,båten etc är väl hans,han är väl snuskigt rik på sina flyktinghem? Citat:
|
Citat:
|
Skön jävel :D
|
Jag orkar inte kolla på videon, men det är väl samma tjomme som tjänade bra på att driva flyktingboenden eller liknande?
|
| Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 17:41. |