![]() |
Vilket är det jävligaste jobbet man kan ha?
Kom å tänkta på programmet Adam Alsing gjorde för ett tag sedan där han provade på diverse skitiga och jävliga jobb. Vilket är det skitigaste/jobbigaste man kan vara anställd som tror ni? Själv tänker jag mig typ att jobba på någon oljeplattform eller fiskebåt kanske där man ligger ute i x antal dagar utan tillgång till sin egen säng. Vad kommer ni på?
Trevlig lördag! |
Telefonförsäljare. Det är strax över telefonintervjuare, bödel och prostituerad, i den ordningen.
|
Dyka i bajs.
|
Citat:
|
Citat:
Men nu var trådskaparens fråga visserligen lite otydlig, frågade han om det värsta jobbet som finns, eller det skitigaste? |
Ledslav på en kinesisk fabrik.
|
Citat:
|
Citat:
Hoppas nu inte tråden går åt fanders bara för att jag inte håller med om den tredje. Känner redan vibrationen i marken från de vita ryttarnas hästar. |
Telefonförsäljare är vidrigt. Det har jag gjort en sommar. Jag skulle hellre prostituera mig åt kåta bödlar i en bajsylld swimingpool än göra om det...
|
Citat:
|
Jag kan ju tänka mig värre saker än att inte sova i min egen säng iaf.
Välgörenhetsorganisationsbidragsgivarvärvare eller vad de kallas måste suga mentalt iaf men är inte så fysiskt jobbigt eller farligt. Sent from my FRD-L19 using Tapatalk |
Citat:
|
Citat:
Jag upplevde det faktiskt inte som sååå fruktansvärt. Det som räddade det var väl att man kände att man gjorde nytta, att man fick röra på sig mycket och att folk var förvånansvärt trevliga. Den värsta dagen var nog en gång då en hundjävel bet mig i foten. |
Citat:
Eftersom tråden ligger i träningsforumet röstar jag på PT till kyriakos grizzly. Sent from my FRD-L19 using Tapatalk |
Tiggare är det lätt värsta.
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 17:49. |