![]() |
Jag dejtar en ful tjej....what to do...
Tja alla!!
Jag har värsta märkliga problermet. Jag dejtar/ihop med en ful tjej! Hon e världens snällaste gulligaste ömmaste och skitskön i sängen, vi passar skitbra ihop och kompleterar varandra. Men hon är som sagt ful. Hon har okej kropp, inte tjock eller så och gympar kontinuerligt, men hon är inte särksilt vacker i ansiktet. Vad ska jag göra? Ibland när jag tittar på henne vill jag inte se det fula ansiktet jag vill bara se de andra sidorna av henne, men som sagt så sitter ju ansiktet där och irriterar mej..haha. ...jag blir inte attraherad när jag ser hennes ansikte helt enkelt. Vad ska jag göra? Kan någon övertyga mej om att det gör inget att va ihop med en ful tjej? Måste jag göra slut för att jag inte är attraherad av hennes ansikte? Hon har ju så många andra bra sidor..... Hon behandlar mej somguld ialflall för hon vet att hon egentligen inte är värdig mej...rent utseende mässigt asså...kan låta cyniskt men det är ju så.... |
Tja du kan ju alltid sluta med att vara så utseendefixerad, det varar inte i vilket fall.
Du är ditt eget problem mao. |
gift dig :love:
|
Om du inte tycker om henne tillräckligt för att kunna bortse från att hon inte har ett vackert ansikte så kanske det inte är något att satsa på?
|
Fan du kan ju börja med att spöa upp digsjälv!
Du kallade ju trots allt din brud ful, sånt hade du ju aldrig tålt från någon annan! :D |
"Kärleken har inget ansikte" -citat...jadu
Nu tänkte jag komma med något bra ordspråk men detta var det enda jag kom på. Eller hittade på:confused: Hur som helst, om du verkligen älskar henne....;) |
|
Du har tappat något där uppe va?
Håller med, du borde spöa dig själv eller något. |
För det första Cali, hur gammal är du ??
Annars så har utseendet ju rätt stor roll när man är ung, medans när man har blivit lite äldre så förstår man att innehållet i hjärnan har stor betydelse.. Tänk på mig istället.... Jag har både en ful och elak kärring, å nuppa får ja inte heller göra särskilt ofta :angel: Marcus |
det är lättare i längden at ha en schjysst men ful brud.. än att ha en taskig men snygg....
det är lite sorgligt att så fort tjejerna är lite sötare så blir dom så jävvla beroende på att få sitt utseende bekräftat.. dagens jävvla mediainflluerade samhälle förstör allt.. :( |
Jo jag gillar henne som fan..!
Vi träffades först på nätet och de va just hennes inre jag föll för, sen när vi träffades så var det inte den där attraktionen...som jag kan känna till snygga tjejer.... bökigt ere... Ska åka och möta henne nu iallafall :) Någon annan som dejtar en ful tjej? :) Hon blir vackrare när jag är full ialfall har jag märkt *skrattar* *fan låter som värsta svinet* |
Citat:
En fråga cali, hur snygg är du själv? :laugh: |
Håller med! Ta en lång titt i spegeln, tänk : "Hur fan ser jag själv ut då?", och sen var nöjd med et du har, gläd dig åt det som är bra istället.
|
Citat:
|
Äh låter ju som du har en kanontjej, förutom ansiktets fägnad dårå.
Alla är inte vackra här i världen , det måste man inte vara heller, (or so i hope). Om det är så illa så är det väl bara att köpa henne ett par push-ups så har du något annat lite lägre ner att rikta blicken på. Förresten så har du ett jävla lyxproblem. tar gärna en shcysst tjej som är bra i sängen , även om det behövs påse över huvudet! *kåt singel*. |
| Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:57. |