![]() |
Vad har du fått varningar för?
Jag har 2p för att jag kallade en rövhatt för rövhatt. Kändes lite w0t eftersom situationen krävde det och folk kommer undan med betydligt värre grejer. 1p hade jag fattat, men men, such is the law of the land.
Vad har ni åkt dit för? |
Jag har gett mig själv en varning för brott mot reglerna om dopningspreparat en gång.
|
Förresten, hur vet du vad folk "kommer undan med"? Vi tar inte alltid bort texter som givit varningspoäng.
|
Jag blev varnad för att ha postat en gigantisk "sauna belt" bild en gång :D
Jorgen som varnade mig 2012, Helt korrekt bedömning! Två dagar innan min födelsedag :cryout: |
Citat:
Själv har jag blivit varnad (två ggr tror jag) för att jag blivit förbannad på nån och skrivit nåt olämpligt. Minns inte direkt vad, men det var förmodligen befogat... :em: |
Citat:
Citat:
|
Citat:
|
Jag har blivit varnad, bannad och fått förseelser uteslutande för "trams" och "personangrepp", om jag minns rätt.
|
Jag har aldrig lyckats få en varning, tror jag.
|
Jag postade en bild på någon silikontjej som sarkastiskt svar i en tråd om bröstträning. Vet inte varför jag gjorde det eller om det ens var kul, men en varning blev det.
|
Fick varning för detta när jag skämta med RobRoy i "Börsen idag" tråden. Var inte RobRoy som rapportera inlägget, han tog inte heller illa upp. Bra bevis på hur dålig fingertoppskänsla moderatorerna kan ha.
Citat:
|
Jag var dryg, tyckte KG skulle posta bilder eller något och fick en varning av Allan en gång vill jag minnas.
Tror jag fått en varning av Jarod också men minnet är ju inte det bästa, han var sjukt dryg mot mig dock. Raderade mina pm innan jag hade läst nya som jag hade fått har han också gjort. Sjukt många år sedan är det iaf.:) |
Någon frågade hur man får synliga magmuskler. Jag sa att han skulle köpa en sån där magtränare på TV shop. Fick 2 poäng för trams.
|
Två för att jag påtalade att en tråd om en perifer koloit som mest trollar och förstör seriösa trådar var helt onödig med inlägget "Onödig tråd för en perifer koloit som mest trollar och förstör seriösa trådar".
En för att jag gjorde en djupgående och träffsäker analys (med referenser) om skilsmässor i en tråd om skilsmässor. |
Hur många poäng krävs för att bli avstängd?
|
| Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:42. |