![]() |
Korta tjejer? Vad tycker killarna?
Har kollat runt lite på forum och sett att de flesta verkar gilla lite längre tjejer(inte längre än killen i fråga). Själv är jag strax under 1,65 (Jag tror runt 162-163) med vältränad kropp och kurvor. Är det att det ser sött ut eller för att ni själva gillar att känna er stora och starka? Lite funderingar bara då jag tycker det känns som att längre kvinnor/tjejer oftast är de mest eftertraktade på marknaden. Vad tycker du om petita tjejer?
Kram. |
Lördagkväll?
Det är natten till fredag i Sverige. Det vet jag för här är det torsdag eftermiddag. |
Heh. Ganska kul frågeställning faktiskt.
För egen del är längden sällan något som hjärnan ens tar in som något slags attraktionskriterium. Jag (177cm) blir attraherad av tjejer som är både längre och kortare. |
Tror knappast killar är lika kräsna som tjejer vad gäller motsatta könets längd. Det enda jag jag tänka mig som talar till längre tjejers fördel är att benen tenderar att vara längre och mer välsvarvade.
|
Citat:
korta kvinnor måste hålla sig i form, alltid. |
Fast kortare kvinnor har också lättare att se vältränade ut-- kurvigare om vi nu tvunget ska köra på manliga blicken.
Jag håller inte 163 som särskilt kort. Ner mot 155, som hela kvinnliga sidan av min familj, då snackar vi. |
Bryr mig inte ett jota.
|
Citat:
till exempel, Scarlett Johansson har bra kropp men hon är bara 160. *rolleyes* |
Citat:
OnT: Spelar ingen roll |
Har en 160 cm tjej, är sj 178 cm. Har aldrig hört nån kille som dissat en tjej pga sin längd för övrigt ;P no ass though, thats a big nono
|
Och så rör sig Kolo ytterliggare ett steg närmare Flashback... *rolleyes*
Seriöst dock, väldigt få killar bryr sig om tjejers längd och med 162-163 är du ju inte ens kort (medel är väl 165). |
Jag har nog lite av en fetish för kortare tjejer.
Vet inte varför, men jag gillar tjejer mellan 155-165 bäst. Även om jag dejtat/haft förhållande med längre. |
Gillar korta tjejer. Runt 158-165 är perfekt. Är själv 179cm.
|
163 är ungefär ultimat längd för min del, förmodligen för att jag bara är 176 själv. Långa tjejer är en nackdel för mig.
|
Alla mina flickvänner har alltid varit shorties. Min sambo är 153. Och jag 180. Funkar för oss. Aldrig valt någon pga längd men uppenbarligen dras jag till dem.
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 15:25. |