![]() |
+50 kg
jag väger +50 kg, har alltså inte lagt på mig 50 kg
(det var väl ingen som trodde på det senare?) lämna isåfall ett pm till mig, ärlighet varar längst INFO längd: 160 cm vikt: 52-53 kg ålder: snart 20 år (3:e april) mål: +70 kg hård träning: 2 år på ett gym mått: no comments PB bänkpress: 1x 85 kg knäböj i smith: 3x8 60 kg marklyft: 8x 110 kg chins: 18 st dips]: +30 st anledningen till att jag laddar upp bilder på mig nu é för att jag tänkte dra mig ur fototävlingen, tyvärr minst och lättast é likamed sämst, så jag håller igen min träning börjar nästa vecka igen efter en vilovecka, då kommer en ny träningsdagbok också (ev fler bilder) synpunkter, kommentarer etc välkomnas med öppna armar! (jag vet, jag vet... äta äta äta!!) |
Nyfiken blir man... ;)
|
men va fan kom igen nu å var med i tävlingen, då får du ju ett mål till nästa år att gå efter :thumbup:
|
Ääh, störst är inte alltid bäst.
|
ben
|
sepe, får inte rätt på bilderna (storlek, kvalité etc)
ger upp, godnatt |
1 bifogad(e) fil(er)
ben
|
1 bifogad(e) fil(er)
ben igen
|
1 bifogad(e) fil(er)
dubbelbiceps framifrån
|
1 bifogad(e) fil(er)
krabba
|
1 bifogad(e) fil(er)
mage
|
1 bifogad(e) fil(er)
helkropp
|
du har en propisionerlig fysik så varför inte ställa upp? du ser iaf definitivt inte smal ut om de va det som du oroade dig över...jag har sett mycke mycke smalare:smokin:
|
Hej rymdråttan...
|
Det där ser symmetriskt och bra ut!
Du verkar ha byggt en gedigen grund att stå på utan några muskelgrupper som släpar avsevärt, så det är bara att fortsätta träna hårt, vila, äta mycket och bra så ska du se att massan kommer! Det viktigaste för att nå framgång, oavsett mål, inom denna sport är att ha tålamod. Det är få sporter där man tränar så hårt och där resultaten kommer så långsamt... Det är dessutom ytterst få som redan från början har en naturbegåvning för byggning (gener hit o dit...) utan det ligger mycke blod, svett och tårar bakom varenda litet muskelfiber! Mvh |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 17:31. |