Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum

Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum (https://www.kolozzeum.com/forum/index.php)
-   Allmänt Forum (https://www.kolozzeum.com/forum/forumdisplay.php?f=7)
-   -   Har ni lätt för att skratta? (https://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=211666)

XXXL 2014-03-31 21:10

Har ni lätt för att skratta?

Typ högt, rakt ut framför datorn? Speciellt när det är ståupp komedi på youtube, själv ler man inte ens en enda gång fast kommentarerna är fyllda av personer som skriver att de är "Dubbelvikta av skratt" eller "Kan knappt andas" , "Det här är det bästa någonsin" , publiken på klippet skrattar som bara den också.

Så har jag dålig humor helt enkelt?

Andy.da.wohoo 2014-03-31 21:11

Japp. Dock inte så jag får svårt att andas, det är bara om jag kollar på roliga grejer med andra människor närvarande.

skum 2014-03-31 21:12

Tycker att man skrattar betydligt mer om man är i sällskap med andra, jag upplever det då så iaf.

ducedo 2014-03-31 21:12

Människor i grupp och publik skrattar mer än när man är ensam. /QI

awesomooo 2014-03-31 21:13

Nein, skrattar sällan av uppgjorda saker. Kan börja garva när folk ramlar med cykel och liknande irl.

mela 2014-03-31 21:14

Jag skrattar också mer bland folk, men vissa grejer och beroende på sinnesstämning, kan få mig att skratta kopiöst.
Grotesco har en del klipp som jag garvar duktigt åt...

Pzorz 2014-03-31 21:17

När jag skrattar gör jag det för att vara snäll, inte för att det är roligt.

XXXL 2014-03-31 21:19

Kolla på den här precis,

Skrattade inte ens 1 gång tror jag.

Heddaway 2014-03-31 21:23

Skrattar sjukt lätt dock lite beroende på tid på dygnet och humör.

nyvaken 2014-03-31 21:26

Kolla in Russel Peters istället. Men för att svara på frågan, jag kan skratta så att jag får ont till bra humor. Åh, jag saknar när jag kunde göra det åt böcker till och med.

Olegh 2014-03-31 21:33

Njae, inte ensam framför datorn. Då ler jag bara brett och skrockar.

Jobbigt 2014-03-31 21:46

Kan skratta mycket även bär jag är ensam. Jag kommer på mig själv ibland när jag sitter och småskrattar på bussen eller tåget när jag läser roliga saker. Roligt att sprida lite glädje :)

bighulken 2014-03-31 21:49

jepp,har lätt för skratt i otid och opassande situationer. dvs nästan alltid.
Men är int blyg eller så, så låter skrattet flöda på. och skiter i vad andra tycker......;-).
men detta har nog med ålder att göra, var mera känslig när man var yngre, för vad andra tycker osv.

Grannen brukar säga att hon hörde mig skratta....så skrattar rätt så högt också för mig själv......

kommer ihåg en gång: en idiot som står stilla i ingången till en rondell, och jag tutar på personen,, då kliver personen ut ur sin bil och börjar att gorma på mig,till saken hör att han hade en liten personbil medans jag sitter i en lastbil......ha ha ha... han skriker och har sig utanför vinrutan till lastbilen och jag vrider mig av skratt,till sist blir personen lite konfunderad och slutar, och går till sin bil igen å åker iväg......he he he.......var väl tur att man bara garva åt det då. Är man stor får man vara lite extra snäll.......;-)

XXXL 2014-03-31 22:00

Sen finns ju de folk som kan skratta år ordvitsar med, tex

- Vad är det du bär på?
- Rör.
- Men varför ramlar du så ofta?
- Det är stuprör!

Philley 2014-03-31 22:18

Citat:

Ursprungligen postat av XXXL (Inlägg 6936525)
Sen finns ju de folk som kan skratta år ordvitsar med, tex

- Vad är det du bär på?
- Rör.
- Men varför ramlar du så ofta?
- Det är stuprör!

Artighet ;)

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 01:14.