![]() |
Sexualitet.
Homosexualitet och transsexualitet är två sexualiteter som stora delar av befolkning skyddar med sitt liv, gud nåde den som säger ett ont ord om bägge dessa grupper. Men hur ligger det egentligen till med andra sexualiteter? Är det okej att vara nekrofil,pedofil, hebofil eller zoofil?
Vad gör vi med dessa människor, de har inte valt sin sexualitet. De är dömda ett förstört liv, där de trackas och hånas. Ett liv där de måste förtrycka sina känslor. Våldtäkter har ingenting med ämnet att göra, en stor del av pedofilerna förtrycker sina känslor. Och det är väl det enda rätta. |
Likställde du precis ex pedofili med homofili?
:D |
Svenska acceptansen har gränser också. Även när ingen kommer till skada.
|
Jag tycker att nekrofiler, hebefiler, pedofiler, zoofiler och alla andra måste få vara öppna med sina läggningar utan att trakasseras. Däremot tycker jag inte att pedofiler och hebefiler, troligtvis inte nekrofiler och zoofiler heller, ska få utöva sin sexualitet. De får vackert nöja sig med att onanera. Sex ska aldrig leda till att någon blir skadad.
Vad vi gör med dem? Ingenting, sålänge de inte har gjort något brott. |
Jag har också funderat på detta lite lätt. För 50 år sen sågs homosexualitet lika sjukt som pedofili. Skillnaden är väl att i homo-, trans- och heterosexualitet (för det mesta) baseras på ett samtycke från båda sidor. Något som man inte kan försäkra sig om vid pedofili, zoofili eller liknande. Vid nekrofili blir det lurigt dock, en död individ har ju ingen vilja :p
|
Citat:
Citat:
|
Citat:
Pedofili, är en svår fråga. Väldigt svår. Vet inte riktigt vad jag ska säga om det. |
Sex ska ske i samtycke, de sexualiteter du listade har troligtvis inte det.
|
Citat:
|
Citat:
Pedofili är ingen svår fråga egentligen. Att ha sex med människor vars könsorgan inte färdigutvecklats är fel. |
Citat:
|
Det finns väl ändå inget värre och mer förhatligt än heterosexualiteten? Denna djävulska norm som påstås vara det normala. Gud nåde om du tar den i beskydd
|
Citat:
|
Citat:
|
Det är sorgligt att vissa sexuella läggningar som pedofili är så stimatiserade och hatade.
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:35. |