![]() |
SwifTy är feeet!
1 bifogad(e) fil(er)
Här kommer en dubbelbicce.
|
1 bifogad(e) fil(er)
Nån slags sidegrejsigrej! ;) Kritik välkommnas!
Ta gärna en liten titt här: http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/s...threadid=17409 |
Bra ram att bygga på! va inte rädd att ta i lite när du spänner bitarna..grimarserna går att kluddra över i Paint:thumbup:
|
Bara att kötta på mer massa fet är du VERKLIGEN inte :eating: :eating: :eating: :bpump:
|
:eating: :eating: :bpump: :eating: Så kommer det hända saker.
Bra ram |
Bra armar, försök få ut lattisimus när du spääner båda biccarna, lättare att få ett rättvist intryck då.
|
Tack. Kanske inte spänner latsen riktigt, men även om jag skulle göra så är de patetsikt små.
Och :eating: ska jag göra sen - jag "deffar" nu :hbang: |
Citat:
|
Jag struntar i vad alla tycker. Även om jag kommer se tanig ut så trivs jag bättre på detta viset - No matter what you say! :thefinger
|
Citat:
varför lägga ut bilder om du inte tål kritik ? (även bra sådan) |
Citat:
Jag tål kritik, men jag visste från början att folk kommer säga: "Lägg ner deffplanerna, du har ingen massa" e tc, och i just det struntar jag i vad de tycker. Men om du har något annat att säga, är du mer än gärna välkommen att skriva. |
bara att fortsätta.....
men svettbandet på vänster arm får du ta bort...:thefinger |
ät ät ät ät.......deffa är du långt bort ifrån...
fattar inte varför många "unga" tränar och äter, sen tycker de själva att de blivit lite "småfeta" , så börjar de deffa?!?!....aja du får göra som du vill, deff,bulk du bestämmer. TCOG!! |
Jag vill inte bli stor på något sätt, bara lagom beach-vältränad. :smokin:
Men jag tar väl bort några kilo till, vilket tar ett par veckor, sen börjar jag äta upp mig igen. Hade jag forsatt äta som ja gjorde innan ända till sommaren hade min midja legat på 95-100, vilket är något jag inte vill. |
jag tycker att du själv ska välja när du ska deffa! jag förstår dej helt o hållet, kör samma väg själv ju.
kör på nu pöjken min så spänner vi oss på beachen tillsammans i sommar! :love: |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 04:56. |