![]() |
Keso eller kvarg?
Vad föredrar du: keso eller kvarg? Och varför? *flex*
|
beror på vad jag ska ha det till. :/
äter inte mycket av någon av produkterna... föredrar gräddfil och hårdost. tillräckligt med protein får jag i mig endå. |
Går rätt mycket av bägge beroende på vad jag har "dille" på.testa och blanda 50/50 med funlight:)
|
Keso 4% gör kaos av kvarg tycker jag. Då snackar vi om att äta rakt ur burken.
|
Kvarg är billigare och godare med granatäpplejuice!!Tzzz
|
Äh, keso smakar fotsvett imo. Kvarg kan man göra riktigt goda desserter av *drool*
|
Citat:
|
Keso är generellt godare imo, mer tuggmotstånd och mindre strävt. Smakade dock kesella 1% för första gången ever i veckan (!?) den var riktigt god, men svindyr. Båda alternativen är enkla och grymma hursomhelst
|
Fet kvarg. Äter det till frukost varje dag. Lättvarianten är jag inte speciellt förtjust i.
|
tycker keso är rätt surt i smaken, det är gott när man blandar det med russin och lite andra söta grejer men bara straight up keso är ingen favorit. taco med keso i är smaskens! Kvarg går det åt några kilo i veckan, månader sen jag köpte en keso.
|
Brukar sällan äta något av det, men föredrar keso före kvarg. Har svårare att få i mig kvarg. Äta bara kvarg får jag nästan kväljningar av, förstår inte hur folk kan mosa i sig det. Visst, många blandar i fun light och liknande men ändå.
|
Kvarg såklart. Tycker typ att det är det godastespm finns. Behöver ingen jävla fun light i det heller. Käkar kvargen helst naturelle och så ska paketet ha varit u frysen i kanske 2 timmar. Då njuter jag!
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Det är enda anledningen till att jag besöker Coop :) |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:56. |