![]() |
Vad finns att göra i GBG imorn?
Tja,
Jag och ytterligare 6 småländska vänner tänkte bege oss in till den sköna staden Göteborg imorn för att fira midsommar, vi känner att mygg, skog och hembränt hör till det förflutna! Vår käre vän som är precis flyttat dit har tyvärr inte hunnit få någon koll på vad som händer, så jag vänder mig till ER för att få en koll på läget! https://encrypted-tbn3.gstatic.com/i...st1X9HLBdd_WRw Vi är alla 20-21 år gamla, välvårdade och vältaliga (förutom jag på internet :devil:) och vi landar cirkus 10-11 och vill gärna ha tips på aktiviteter både under dag, kväll och givetvis natt! Jag litar på er, please leverera *popcorn* |
u w0t m8. Dra och fiska vid hamnen?
|
Citat:
|
De flesta firar väl midsommar hos vänner, dvs går inte ut...
Annars är det väl rövare i slottskogen, och krogen på kvällen som vanligt i denna festkåta stad. |
Citat:
|
Det är inte den grymmaste staden att fira midsommar i. Alla har dragit ut i skärgården eller till någon utav alla kuststäder. Avenyn kommer vara tom på folk och de flesta ställen stängda.
|
Citat:
|
Citat:
|
Smögen skulle jag kört, Bryggeriet är den enda krogen jag inte blockerat evenemang ifrån på något vänster, det är öppet.
Le iPhone |
Citat:
|
Ni är 11 pers, hur svårt kan det vara att hitta saker att göra? Möts på stan imorgon och låt resten flyta på..
/tråd låst |
|
Citat:
Citat:
Hoppet är det sista som lämnar människan!! |
1. Köp en engångsgrill - ut till slottskogen!
1b - ta 11an ut till Saltholmen vid fint väder och drick lite gött vid havet! 2. Drick era öl där med, för där får man dricka! 3. Sedan drar ni till andra lång och tar lite mer öl. 4. Dra in till Avenyn och festa, typ Excet, Dancing Dingo, Nivå etc! |
Citat:
1. Det ska regna. 2. Nivå stängde för säkert 3år sedan. Dancing Dingo innehåller endast folk från Kungälv och Excet endast 20åringar från nordöstra Göteborg. Om de ens är öppna. 3. Det ska regna, kraftigt!!! |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 13:25. |