![]() |
Get ripped or die mirin', 18-årings väg mot den estetiska kroppen
Välkommen till min andra journal här på kolo.
Perfekt att starta en ny journal då man fyller 18 imorgon så man får en liten nystart till träningen och så att man får upp motivationen lite ;) Fakta om mig: Namn: Anton Nordström. Ålder: fyller 18 år imorgon (Född: 15 Juni 1995) Stad: Stockholm. Gym: Always Fitness i Kista. Status: Just nu i en bulk sedan 2 månader tillbaka, gymmat seriöst sedan November 2012. Hobby: Spelat hockey sedan man var en liten grabb, men nu har gymmet tagit över. Akademiskt: Studerar samhällsvetenskap och ska börja tredje året av gymnasiet till hösten. Nuvarande stats: Längd: 180 cm. Vikt: 87/88 kg. Bodyfat: skulle gissa på 14-15%. De tre stora: Bänkpress; 85 kg, 8 reps x 4 set. Marklyft; 130 kg, 10 reps x 3 set. Benböj; 110 kg, 10 reps x 3 set. Kortsiktigt mål: Fortsätta bulken tills jag tar dessa vikter i de tre stora: Bänkpress; 100kg, 8 reps x 4 set. Marklyft; 150kg, 10 reps x 3 set. Benböj; 140 kg, 10 reps x 3 set. Efter bulken kommer jag deffa i syfte för att gå ner i kroppsfett för att sedan fortsätta med bulken. Långsiktigt mål: Att få en så estetisk kropp som möjligt, väga minst 90 kg med bf under 10%. Mina gymschema ser normalt ut så här: Pass 1: Bröst Pass 2: Rygg Pass 3: Ben Pass 4: Axlar & armar Sedan så lägger jag in trapz och mage 2-3 ggr i veckan. Inga planer på att tävla just nu, men man vet ju aldrig, så man kanske stöter på någon på scenen i framtiden ;) |
1 bifogad(e) fil(er)
Bild innan gym - Januari 2012
|
5 bifogad(e) fil(er)
Efter första bulken - Januari 2013
|
5 bifogad(e) fil(er)
Efter första deffen - April 2013
|
5 bifogad(e) fil(er)
Dagsformen nu under andra bulken - Juni 2013
|
Vilodag idag för att imorgon köra bröst och mage *flex*
|
Bra utveckling! :)
Kör hårt! |
Citat:
Du med! :hbang: |
Vad mäter armarna?
|
Det ser bra ut! Gillar namnet på journalen, mitt träningsmotto ju! Get ripped or be forever mirin' typ ;D Därför man skaffar sig en jävla hunk-kropp =)
|
Citat:
Citat:
|
Bra utveckling ju, kommer bli riktigt grymt om du fortsätter så här!
|
Citat:
|
Grattis på födelsedagen mannen, ha en underbar dag;)
|
Riktigt bra utveckling & grattis på födelsedagen mannen! :D
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 05:51. |