![]() |
Vilken av följande karaktärer/personligheter är manligast?
Lååång 25valspoll kommer strax.
|
Maximus Decimus Meridius
|
Unite jason genova fans
|
Valet stod mellan Maximus och Zeb men det var i slutändan inget jättesvårt val, man blir inte manligare än herr Macahan!
|
TS, helt klart.
|
Jag är inte speciellt övertygad om det går att ranka manlighet. Men Zeb Macahan fick min röst. Hård och kärv men också ärlig, har rättpatos och i grunden en vänlig man. Han personifierar många goda (manliga) karaktärsdrag utan att springa runt och vara skitnödig eller försöka hävda sig. Eller för att tala Kollo-språk. Han skulle fråga hur många set du har kvar när du kör böj och när du erbjuder att köra i mellan militärpressa dina vikter.
Edit: Fast Jonas Gardell är värd ett hedersomnämnde. Han må vara en posör upp gilla uppmärksamhet. Men ha har en stor dos mod och skit-i-vad-andra-tycker också. Det räcker långt. |
'What we do in life, echoes in eternity.'
Maximus. Finns några till alternativ man skulle kunna ha valt, men många av alternativen var utfyllnad i jämförelse. |
Zeb!!!
|
"The man getter is staying single for life baby yea...I'm a freak bay-bee yea I'm like Z-Y-Z-Z the internet celebrity bodybuilder, the greek god the Zeus the uh uh unbelievable Apollo Creed..the uh Apollo gets achilles heals guess what I'm like in Troy I'm a Greek god bay-bee and i don give a fuck. I go from woman to woman to woman to woman cuz im a womanizer heheheh" - Jason "The Ledgend" Genova
|
Jag kan inte relatera till någon. Lämnar blankt till du kommit på bättre personligheter.
|
Maximus, givetvis.
|
Hur kan inte David Hasselhoff vara med?
|
Så var man med i pollen, jahapp. Tackar för rösterna. Jag röstade James Bond.
Edit; Klumpigt att du inte hade en multi-vals-poll. Hade gärna röstat på ett gäng av alternativen, även mig själv givetvis. |
Citat:
Interdasting att man kunde se vem som röstat på vad innan man själv röstade. Jag hade ju iallafall ett rätt på vem som röstat på Zyzz. :d Göring ftw, förresten... |
Jag är tvungen att säga att jag råkade rösta åt heddaway - hon blev inte alls glad av att ha röstat zyzz istället för maximus, där hennes favoritskådespelare spelar hennes favoritkaraktär :D
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 04:45. |