![]() |
att skeda
Det är nåt speciellt med att skeda! Gillar du att skeda? Är det mysigt och underbart eller bara för varmt och knöligt? Vill du vara lillskeden eller stora skeden? Vad gör man av den tredje armen som alltid är i vägen när man är storsked?
*popcorn* |
Den skulle kommit förr eller senare så likabra vi lägger den i början ;)
http://weknowmemes.com/wp-content/up...s-vs-girls.jpg Personligen älskar jag att skeda, jag somnar dirr!! |
|
Citat:
Känns det konstigt för er killar att vara lilla skeden, vill ni helst vara den som håller om? |
Svårt att hitta en tjej som är stor nog att vara stora sked.
Annars är skeda mysigt, men inte en sovställning för mig. Blir på tok för svettigt. |
Spooning är awesome!
|
Citat:
|
Jag tycker att det är skönare om den yttre skeden är längre än den inre, så man omsluter varandra. Jag vill ligga knä i knäveck, skrev mot rumpa och ha huvudet en bit ovanför huvudet på den jag skedar så man slipper få munnen full av hår. Opti för mig är om den jag skedar är ca 20cm kortare än mig.
|
Skeda är mysigt, dock inget man gör när man ska sova. Blir för varmt!
Jag är stora skeden trots att tjejen är lika lång som mig. Ibland kan hon vara stora skeden men det är inget som sker frekvent. |
Skeda är grymt! Men jag har nog svårt att sova så. Eventuellt kan jag väl somna, men dröjer nog inte länge innan jag flyttar mig i sömnen om det blir för varmt. Har en förmåga av att alltid vilja sova på höger sida säng, och sover oftast i fosterställning åt höger. Kan väl bli lite ensamt för sängsällskapet, men jag får väl helt enkelt agera liten sked då ^^
|
Jag är gärna lillskeden då jag ska sova, då vill jag inte ha massa bös i ansiktet o så, utan då vill jag ha fritt space... däremot är det ju skönt om den man tycker om kryper upp bakom då. Annars då man kollar på film osv så är det ju galet skönt o vara storsked. Givetvis med en titgrab. (Finns en fb-grupp som heter något i stil med spooning with a tit grab). :D
|
Citat:
|
Det är mysigt att skeda, jag har dock enorma problem med att min arm somnar. Det är också svårt att ta sig ur positionen när tejen somnat, slutar oftast med att jag nästan kastar henne av sängen :D
|
Är störst så är storskeden. Mysigt som attans! Men blir snabbt varmt. Men är ändå ett måste när man ska sova :)
|
Om ni har problem med armen som ligger underst kan ni prova att lägga den under kuddarna istället :)
|
| Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 01:44. |