![]() |
För dem som har det tungt
Det kändes som tanken kom lite som en blixt från klar himmel. Men, givetvis härstammar det från senaste veckan, då jag märkt att många här på Kolozzeum har dragit på sig skador, depressioner, uppbrutna relationer; ja allt man kan tänka sig som påverkar ens vardag negativt.
Denna tråden startas för ett enda syfte: att påminna er om att ljuset i tunneln bara kommer bli starkare, så länge ni kan se i den riktningen och gå, springa, kräla, hasa, vad ni nu behöver göra för att ta er dit. Jag vet att det blir bättre, den möjligheten finns alltid, det är bara svårt att se det ibland. Om man behöver sitta i mörkret en stund, då gör man det. Glöm bara inte att resa på er till slut. Jag förväntar mig inte att denna tråden blir långlivad eller populär, bara att den fyller ett syfte: få de som famlar i mörkret att äntligen se en liten skymt av ljus och framgång. Ta hand om er! Må 2013 läka skador, höja er ovan depressioner, finna balans i livet; allt som ni kan behöva just för stunden. http://kipper.8m.com/hug/hug.jpg |
Haha, självklart är bilden i uppmuntringstråden trasig!
Det sumerar liksom det hela. |
*Edit* Äschans!
|
Tack Rahf att du tänker på alla <3 2013 ska bli ett bra år känner jag :)
|
Tack, och detsamma till dig Rahf.
Ps. bilden funkar inte. |
om mitt snus slutande är den där tunneln, så syns inte det där ljuset på andra sidan tunneln ens.
suttit hela morgonen och skakat på varje tom snusdosa flera gånger i hopp om att det ska ligga någon där:D. första testet blir då jag ska handla efter träningen, då man alltid brukar köpa snus, lär bli en jäkla kollision med en långtradare som går i 100kmh i den där tunneln. |
Citat:
1.) köp tuggummi och missbruka frenetiskt 2.) säg till alla att du har slutat snusa, speciellt alla i kassan på alla ställen där du handlar, då har du en skamgräns att överkomma om du vill ha snus lycka till! |
Citat:
|
Tack. Förhoppningsvis orkar man resa sig upp en dag.
|
Citat:
|
Det här var fint gjort av dig Rahf. Medkänsla från andra tar inte bort problem men det kan fylla på energin med lite ljus.
|
Du är bra folk, Rahf. :)
|
Citat:
Det här med att hålla ut fick mig att tänka på en bok jag läste som hette No easy day. Den handlar om en kille och hans tid i Navy Seals. Under BUD/S och i synnerhet det beryktade hell week så utvecklade han en rätt bra teknik för att just hålla ut. Hans enda mål var att klara sig fram tills nästa mål mat. |
|
We're all gonna make it, brahs!
|
| Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:20. |