![]() |
Tips på låtar för ett medel-gympapass.
Jag skulle vilja ha lite tips på fartfyllda låtar till ett medel-gympapass (det är inte jag som skall leda:D).
Gärna låtar med lite bas och pump. :hbang: |
|
|
|
Sweet! Fler!
|
Bump
|
Citat:
|
Citat:
|
Jag ville mest kolla läxhjälpsfaktorn. :D
Jag orkar inte bidra med mer än uptempolåtar, jag är i alla fall dålig på styrkelåtar. Youtube:a får du göra själv ... Steg/utan hopp/på marken; pitchas till ca 132-135: Jennifer Lopez - Papi, On the floor Don Omar - Danza Kuduro Tom Pulse - Cuando (floresca el Chuno) One Direction - Stole my heart Adam Lambert - If I had you, Never close our eyes (Digital Dog radio edit) Master Blaster - Everywhere BWO - Chariots of fire Ola - Feelgood Kato - Turn the lights off Jessie J - Laserlight Vanessa Amorosi - The power, Absolutely Everybody Infernal - Banjo thing Hopp/över marken; pitchas till 140-142: Waldo's People - Emperors Dawn, Lose control Lady Gaga - Edge of Glory, original eller Cahill Remix; Born this way Stellar Kart - Eyes Kate Ryan - How many times E-Type - typ tre fjärdedelar av produktionen torde vara användbar; nyare är ju True Believer, Eurofighter, The Tide, To the Lions, Rain Christina Aguilera - I turn to you (Thunderpuss remix) Da Buzz - här kan man också välja bland hela produktionen; jag gillar (Your love will) Shine on me, Can you feel the same way too Charlotte Perrelli - Bullet Kelly Clarkson - My life would suck without you Scooter - J adore hardcore + allt annat från de äldre skivorna; nackdelarna med deras nyare skivor är att nästan alla låtar har konstiga stick i mitten där tempot går ner och det kommer svåranvänt Enya-blopp Markoolio - Emma, Emma Miley Cyrus - Who owns my heart, (We've got the) Party with us Scatman John - Scatmans world Basic Element - Raise the gain Agnes - Don't go breaking my heart |
Citat:
Tusen tack! Massa bra låtar! |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:26. |