Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum

Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum (https://www.kolozzeum.com/forum/index.php)
-   Allmänt Forum (https://www.kolozzeum.com/forum/forumdisplay.php?f=7)
-   -   de där med att "mysa" under träning? (https://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=179603)

Jazen 2012-02-14 22:08

de där med att "mysa" under träning?

Väldigt vanlig fenomen att par kommer och tränar och mellan seten så kramas man, pussas, håller om varandra....oftast gäller det killar som inte är speciellt stora, skulle kunna säga mindre till normal kroppsstorlek.

ni som har partner och tränar med han/hon, håller ni på så?

Är det för att killen i sig är lite osäker när han ser snubbar "större" än sig själv och vill markera att "hon är med mig" ?

Är det så att man inte visar nog med kärlek hemma så man måste bring it on på gymet också?

När jag tränade med min tjej va vi aldrig riktigt intima på gymet, det va träning som gällde, man kanske gav en "good job" klapp på baken som mest, pushade varandra.

Säger inte att det är nått fel att visa kärlek öppet, men det är nått jag märkt av mer och mer på vårat gym.

talk ppl talk

Herr Oberst 2012-02-14 22:09

Ja, stora killar med mycket becep tar alltid flickvänner till killar med små becep. Så man måste kissa på tjejen mycket för att markera

BelowAverage 2012-02-14 22:14

Tycker det är gulligt och lite idylliskt, lols.
Kan inte säga att jag stör mig, glad för deras skull. Bara de ger fan i att rumla runt på mattorna när jag står på händer är det lugnt.

Jazen 2012-02-14 22:15

Citat:

Ursprungligen postat av BelowAverage (Inlägg 5600558)
Tycker det är gulligt och lite idylliskt, lols.
Kan inte säga att jag stör mig, glad för deras skull. Bara de ger fan i att rumla runt på mattorna när jag står på händer är det lugnt.

ne jag stör mig inte heller på det, blir bara lite nyfiken på hur alla kan va så kära :D

vad gör du på händer karl :P

mattilainen 2012-02-14 22:16

har inte lyckats få med min flickvän mer än en gång till gymmet än. Troligtvis så gör vi nog inget mer än jsut tränar.

Jazen 2012-02-14 22:16

Citat:

Ursprungligen postat av mattilainen (Inlägg 5600564)
har inte lyckats få med min flickvän mer än en gång till gymmet än. Troligtvis så gör vi nog inget mer än jsut tränar.

thats my man matti :thumbup:

mattilainen 2012-02-14 22:18

nu känner jag mig dålig som pojkvän haha

Kanske får jag lägga in en puss eller något för att kompensera. Om jag nu får med henne igen :)

Loke 2012-02-14 22:18

Ja, inte stör det mig, men jag har tänkt i liknande banor. Många killar utstrålar väldigt mycket osäkerhet med sina tjejer på gymmet. Fattar inte varför man går och tränar med tjejen isf.

Jazen 2012-02-14 22:20

Matti: det är alla hjärtansdag nå timme till, lägg in fetaste stöten =)

Loke: exakt. Märker också att killarna kollar extra mkt på andra ifall dom checkar in tjejen eller dyligt.

Dom får ge fan i o ha sjyssta stjärtar o tajta brallor

Tricklew 2012-02-14 22:20

En relevant tråd: Har du haft sex på gymmet?

Jazen 2012-02-14 22:22

Citat:

Ursprungligen postat av Tricklew (Inlägg 5600585)
En relevant tråd: Har du haft sex på gymmet?

tror du dom blir sura om man glor ?

Mr.Sjöborg 2012-02-14 22:22

Har stött på de här en gång: Killen i fråga är rätt grov, runt 30(+-3år), han ställde sig å grovhånglade med sin tjej mitt i träningslokalen. Han med händerna på hennes rumpa(innanför byxorna) och hon med händerna innanför hans t-shirt. Riktigt WTF-moment:smash:

Jazen 2012-02-14 22:26

Citat:

Ursprungligen postat av Mr.Sjöborg (Inlägg 5600599)
Har stött på de här en gång: Killen i fråga är rätt grov, runt 30(+-3år), han ställde sig å grovhånglade med sin tjej mitt i träningslokalen. Han med händerna på hennes rumpa(innanför byxorna) och hon med händerna innanför hans t-shirt. Riktigt WTF-moment:smash:

det är väl lite för mkt "look at me" attention whore =)

Denniss 2012-02-14 22:28

Det kan väl vara mysigt att kramas lite. Träning är inte bara spott, blod, svett och tårar.

Angel 2012-02-14 22:33

Kommer jag till gymmet och killen redan är där så får han en puss när vi ses. Sedan tränar vi. Kan bli lite klappningar på axeln/rumpan osv bara.

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:12.