![]() |
Soul Ripper, vart fan tog den vägen?
Jag undrar om någon vet när fan Soul Ripper lanseras? Det stod i slitz att den ska finnas i butik och även i gymgrossistens senaste blaska att den ska finnas tillgänglig men jag har då fan inte sett den i varken affär eller på internet.. Någon som vet?
:furious: |
Bra fråga, skall höra med Johannes som jobbar för företaget som tillverkar nämnda produkt.
|
Jag har också letat efter den på nästan alla internetbutiker, jävligt udda att dom skriver att den ''finns nu i butik''! i nyhetsbrevet.
|
Nått speciellt med denna pwo?
|
Citat:
|
Citat:
|
Haha, shit. Epicz0r namn.
|
Citat:
|
Mina landsmän hälsar att den är på gång. De måste plocka lite mer bär först innan leveransen går iväg ;)
Förövrigt gillar jag marknadsföringen! Nästan den bästa hitills http://storage.sfd.pl/ObrazkiSFD/zdj...a708810631.jpg |
Citat:
|
Ska man tolka det som om den antyder att den är "som doping/AAS" (f**k the rules) och att den är så potent att bieffekterna får en att uppleva att ens själs slits itu:
* hjärtklappning * ångest * paranoia * medvetandebortfall m.m. Den måste jag köpa! :D |
Notera att ni måste vara avancerade bodybuilders för att använda den här produkten.
Ni måste alltså ha läst ut Ove Rytters bok Avancerad Bodybuilding. |
Citat:
Men kan man läsa den direkt eller måste man börja med en grundläggande bok först? |
Citat:
|
Citat:
Tror jag råkade inhalera lite pulver som dammade upp. Är det någon fara eftersom jag inte är avancerad bodybuilder ännu? Det var inte så mycket jag andades in. |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 11:14. |