![]() |
At the gym
Heej! Jag är en 25-årig tjej som tränat styrketräning i några år men mer seriöst senaste året. Jag tränar på IKSU och gjorde min tävlingsdebut i fitnessfive i September 2011. I år siktar jag på fitnessfive-kvalet i Umeå i Juni och förhoppningsvis når jag till finalen i Juli. *flex*
Mitt första inlägg får bli dagens benpass som såg ut som följer! Ben: Knäböj: 6,6,6,6 x60kg Liggande lårcurl: 6 x39 6 x43 6 x45,5 Benpress: 6,6,6 x120kg Raka marklyft med hantlar: 6 x22,5kg/hand 6,6,6 x25kg/hand |
Stark chey! Lycka till med fitnessfive-kvalet. :)
|
Härligt med journal Jessie, garanterat många som kommer bli inspirerad och imponerad av din träning :)
Nu kör vi järnet fram till juli då jag har känslan av att det kommer finnas några anledningar att fira lite extra!!! |
Citat:
Citat:
|
Kul med en kvinnlig f5 journal :)
Vad ligger du på för antal reps i momenten? Ska bli roligt att följa |
Citat:
|
Grymma resultat utan tvekan :)
|
Citat:
|
Såå kul att bröstpasset gick bra idag nu då jag ska börja skriva ned träningen här :)
Bänkpress 6,6,5 x60kg Lutande hantelpress 7,7,7 x25kg/hand Sittande flies i maskin 6 x50kg 6,6 x55kg Bröstpress sittande i maskin 7 x9 plattor 6,6 x10 plattor Och så tre magövningar på det som jag inte vet vad de kallas, jag är dålig på veta vad allt jag kör heter :) |
Grymt med fler IKSU-människor :)
Riktigt stark i bänken :thumbup: |
Har precis lagt till min första prenumeration på kollo ;) är inte lika stark som du... men skulle gärna vilja testa fitness-five.. kanske till våren om jag förbättrar mig rejält tills dess!
|
Jessie du är riktigt jäkla stark alltså, i hantelpressen kickade du ju nästan mig (gjorde 10'or på 25'orna)!
I övrigt vilken flyesmaskin brukar du köra (måste testa hur bra smak du har ;))? |
Citat:
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
| Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:35. |