![]() |
Sjukaste kolozzeum-prestationen 2011
Hoppas det finns intresse, och att jag inte missar någon elit på forumet, ursäktar och pmar en snäll moderator och hoppas på juleglädje, självklart hoppas jag på intresse. :)
Poll på väg.. Klantigt, stefan J blev dubbel.. Och Gunhamn drog upp 365. |
Denna tråd har potential.
|
Please, say I didn't miss any1. :(
|
Jag hade hoppats på sådant som mest underhållande post, tråd, roligast medlem etc. Istället handlar det om träning.
|
Citat:
|
2x270 kg...
|
Skulle vara nice om någon orkade posta bilder och filmer på deras prestationer! :em:
|
Citat:
Men visst.. 2x270 är inte illa pinkat. :) |
Mina latsdrag på 40 kg idag var inte värdiga alltså.. Skitpoll..
Gunham fick min röst, berörde mig mest av prestationerna när jag såg det på film. |
Här platsar ju chrille87s 204% kroppsvikt i bänk in :)
|
Citat:
Sisu Mapas video, leta själv i hans kanal. :) Mja, finns ju större prestationer än så som redan finns med. (Ändå om det är helt stört Fordon. |
Var inte Gunhamns lyft på 365 kg? Värt att nämna är väl att han bara är 19 år också... Han fick min röst i alla fall! :)
|
Gunhamns 365 i marklyft var världsrekord (dock inte officiellt) för seniorer i 93an, och då är han junior ganska många år till... Så för mig är det ganska klart vem som är "vinnare" :)
|
Gunhamn <3
Vad gör Robban med i pollen? |
@gunhamn
@130kg_finsk_sisu @Robin Sjögren - Mapa PROXY´S BILDER RobbanColeman's bilder hittade inte Stefan Js klipp eller peppe! :) Om jag länkat fel nu ber jag om ursäkt :] |
| Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:33. |