![]() |
Fråga doktorn om anabola steroider NU
|
Citat:
|
Så stört bortkastat att dopa sig om det där är allt man åstadkommer efter fyra års preppande...
|
Vilket skämt.
|
haha what? min lillebror som är 15 år gammal som bara tränar hockey är förfan större än honom
|
Haha håller med er, 4 års träning med steroider och se ut sådär.... stackare
|
Vilken tomte*popcorn*
Såg f.ö som SATS odenplan.. |
haha... han måste göra allt fel eller ha världens sämsta gener. såg själv fan bättre ut efter 3 månaders gym. 4 år med roider och se ut så där. Borde verkligen byta spår kanske bli frimärkssamlare eller nåt.
|
Vilket slöseri på skattepengar att gå och testa sig var sjunde månad. Känns som om de bara att lägga av med grejerna och låta någon annan behövande få den doktortiden istället.
|
Det värsta är inte hur kass "Peter" är på att träna, utan att inslaget ger en bild av att folk som ser ut som honom och större (vilket borde vara de flesta som tränar) preppar.
Okej om de visat nån som var ordentligt stor men om den räkan trycker, varför skulle inte folk i min närhet tro att jag gör det? |
HAHAHA, "och så kallade bitch tits"
edit: fräsch lägenhet. |
Men snälla någon. Det är ju sånthär som späder på allas fördommar till gymmare, jag menar vilken räka. Usch. Nä jag blir bara irriterad, vet inte hur jag uttrycka mig.
Nu borde alla 13-15åringar som tränar på mitt gymnast testas, även tjejerna i den åldern som är bra mycket grövre än honom... Sent from my MB525 using Tapatalk |
Haha, min flickvän kom in och frågade "är det en tjej?" :D
|
Varför späder han bara på mina fördomar om folk som preppar? Är det jag som är blåögd eller är han majoriteten, har bara fått för mig det efter att ha kollat listor på avstängda från RF tex.
|
om man ser ut efter 4 års preppande så dopar sig 99% av alla här:P
vilken nisse |
| Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 16:53. |