![]() |
Åker till Irland.
Nu är det så att jag åker till Dublin med farsan 25-29 april, skall bo på Temple bar hotel som uppenbarligen ligger mitt i smeten i ett stort partay distrikt. Så frågan är, finns det något jag bör göra när jag är där? (Förutom att dricka Guiness då förstås.)
|
-What do we drink except guiness?
-More Guiness!!! |
Citat:
|
Utöver att dricka Guinness kan man ju faktiskt besöka Guinness Storehouse. Väl där kan man dricka mer Guinness. Det kostar inte många slantar att få gå igenom det och som belöning för att man gått några meter får man en pint i panoramabaren.
|
|
Den länken hade en del grejer, Guiness storehouse är nu inbokat, Får se om man hittar något mer ballt att göra, Skall nog utforska dublin till fots en del.
|
Citat:
|
Okei, :] Lite natur är ju fint att se, kolla ifall det ser ut som i alla filmer xd
|
Citat:
|
Ännu en grej, är det okej att köpa ett par snusdosor och ta in i Irland eller finns det risk för ramaskri?
Jag har även Concerta på recept, Farbror doktorn har skrivit ut ett intyg för detta, finns det någon risk för problem i tullen även med detta intyg ? |
Citat:
|
Citat:
|
Don't forget to bring your "Lucky Charms" :D
|
Frågan är fortfarande ifall jag kan få problem i tullen pga receptbelagt medicin även om jag har intyg? xd och som sagt SNUS, fick inte ta in det i Marocko, men Irland kanske iaf vet vad snus är ^^
bumpa bumpa |
Några dosor i handbagaget ska väl inte va några problem.
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:20. |