![]() |
Manowar
Har de knark i musiken eller genomfört någon demonisk ritual, för man blir nästan omänskligt taggad av deras oerhört simpla musik... :O
|
Helt galet bra är dom! :D
|
They killed men and horses alike (!!!)
|
Citat:
Citerar texten "and the guy beside me, gave me a BEER" så simpelt, men ack så bra |
Följande ord, och kombinationer av dom samma, är allt som behövs för att göra en bra Manowar-låt:
Brothers Steel Iron Metal Kill Together Fall Enemies Combine and repeat for infinite Metal. :hbang: |
Citat:
|
Citat:
alltid efter ett pass så spelar jag manowar och då vill jag bara fara tillbaka till gymmet och döda migsjälv genom träning |
Citat:
|
"back to the glory of Germany" har jag plockat ur sitt sammanhang och hakat upp mig på, ur låten "Warriors of the World" (tror jag det var)
|
Många må anse att de är sjukt töntiga, även jag, men de har några riktiga mästerverk, t.ex. Fight until we die.
|
|
Vem fan blir inte pumpad av såna manligt manliga jävla omslag, satan vad bra på alla plan!
|
Fighting the world for the right to play
Heavy Metal in my brain I'm fighting for Metal cause it's here to stay! :hbang: |
Så jävla synd att man inte kunde se dom live i Göteborg nu i veckan :( HAIL AND KILL!
|
Gods of War är för övrigt ÖVER-EPISK!
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:34. |