![]() |
Mimmlas tråd
On request.
Kan ju lika bra göra detta här ist för på min egen dator. Här kan man kanske få lite vettiga tips också. OBS den här tråden vill jag inte ha massa lull lull i. Hur svårt det än kan vara för er grabbar *gah!* Jag tränar mycket varierad träning och målet är att bli slimmad till sommaren. Kort och gott snyggare än vad jag någonsin har varit. En förebild är väl Natalia Muntean. Som sagt, önska kan man alltid. Född 1987 Vikt vid start 65 kg Längd 161- Ja jag är kort Mått i cm Midja- 71 Höfter- 88 Rumpa- 100 Bröst- tänker jag inte ens lägga ut här Överarm avslappnad- 27 Lår, högst upp- 62 >< Vader- 37 Maten 1500 kcal om dagen är det tänkt, får öka om det behövs. Mycket protein och lite kolhydrater är målet. Mycket frukt och grönt. Jag kommer skriva här vad jag äter antagligen. Har en bok som jag skriver upp allt i också. Träningen Måndag; Ridning och ev simma Tisdag; Gym Onsdag; Ridning och ev löpning Torsdag; Gym Fredag; Ev vilodag eller löpning/simma Lördag; Ridning Söndag; Gym/simma Och pojkar, sköt er nu. Var snälla! Jag är helt ny på gymfronten. Har tränat hela mitt liv men är noob på gym. |
Frukten kan du skippa. Sikta mer på grönsaker som broccoli, potatis och rotfrukter skulle jag säga. Mättar mer.
|
http://www.kolozzeum.com/forum/pictu...pictureid=1935
http://www.kolozzeum.com/forum/pictu...pictureid=1936 http://www.kolozzeum.com/forum/pictu...pictureid=1937 Vill typ grina när jag ser de här bilderna, men det är en bra drivkraft att bli snyggare. |
Citat:
Och så blir jag ju lite pigg också, innan jag ska träna. |
Glöm inte få med viktig fett eftersom du skär ner på kolhydrater. Fett o protein går bra ihop. Lycka till.
|
Citat:
Äter ju tonfisk i olja typ dagligen så det borde ju vara okej. |
Citat:
Tonfisk i olja säger du, vet inte riktigt vad det är för olja men jag syftade mer på feta ostar, fett fisk (naturlig fett, ej med olja), nötter, såser, smör osv. |
Citat:
Det är solrosolja. Hm okej. |
O 1 sak till, du skrev Mycket frukt och grönt. Du kan skippa frukt om du vill minska på kolhydrater, innehåller även mycket fruktos.
|
Citat:
|
Idag blev det cykel, tre mil
Gym 1 timme, ökade på vikten på mage, ben och rygg. Simning 9 km. Sen får jag se ifall jag kör något mer idag här hemma med hantlarna. Nu blir det kvarg med bär :D |
Är du säker på att det är bra att göra allt på en dag?
Om jag inte misstar mig så är 9km simning typ väldigt väldigt väldigt väldigt mycket? Bra jobbat hursomhelst iaf! |
Citat:
Mja det är väldigt mycket :P Tackar :) |
Citat:
|
Hoffmeister skall vara seriös nu...
Du vill bli snyggare altså jag gissar att du vill tapp alite fett och få lite större muskler?Svårt att göra det på samma gång men satsa på keso,kvarg,tonfsik eller andra billiga proteinkällor.Frukt och grönskaer är bra, gåräven att äta i mängder.Lämna inte bort alla kolhydrater!!! Anående träningen så är det ju en helvetes mycket träning, du skulle få lika bra kanske bättte resultat av mindre träning.Ridning kanske inte sliter så mycket men simmar du flera km/dag och tränar styrketräning dagarna före och efter så skulle jag iaf bli sliten både fysiskt och mentalt.Du tappar lätt motivationen med för mycket träning. |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:04. |