![]() |
Alla Våra Gottgömmor/stashes-tråden
Alla har vi våra egna små gottgömmor. Fram med dem i rampljuset.
Jag är först ut. Överst på bild är mitt aspartam-tillhåll, inte så fullt som jag velat. Hyllan under är chips-gömman, gött mos på det va. http://forumbilder.se/thumbs/29122010659438b5b.jpg På bild härnäst finner vi snusgömman. Lite snabb energi finns också att tillgå, oj - en peppi makki härmed. http://forumbilder.se/thumbs/9012201070301dce3.jpg Följetongen fortsätter, visa era gömmor av alla dess slag. Trevlig helg Edit: Såklart tränar jag min bicep innan jag äter chipsen |
Men du måste ju ha läsken i kylen! Skärpning!
|
Pepsi max och snus, the cornerstone of any nutritious diet! :)
|
du vill att alla avslöjar sina gömställen, sen i natt ger du dig ut på plundringståg likt en omvänd jultomte?
|
Existerar ingen godisgömma hos mig. Jag kan inte ha godis hemma, jag äter upp det. Jag känner mig som en fricki´n godishamster. Jag kan helt enkelt inte lämna godis ifred, om godiset är gott eller inte spelar ingen som helst roll.
|
För första gången i mitt liv har jag inte ätit upp godiset jag köpt hem. Inte käkat något på två veckor. Känns otroligt bra att suget släppt på något vis. Äntligen kan jag ha min egen gömma.
|
Jag är ganska lik Mantus, all självdisciplin jag normalt sett har är som bortblåst när det gäller att spara godis. Så jag köper aldrig något.
|
Hinner äta alla mina godsaker innan jag hinner gömma dem.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Frågan är, vad är lösningen? Lite spinoff och off topic nu men jag märker ofta att mitt sug efter söt och annat gott är som störst när jag är mätt, ibland desto mer mätt desto mer sugen.. tex senast efter lite mer en än hel pizza var jag mer sugen på godis än jag varit på flera veckor.. Känns ologiskt. |
Inga gömmor. Jag kan inte spara på godis. Inte heller chips, cåla, tårta, kakor, bakverk, hembakat bröd eller särskilt god mat. Jag löser detta genom att köpa dessa saker så sällan som möjligt, inte baka bröd eller bullar, eller laga särskilt god mat.
|
Citat:
|
Citat:
|
| Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 02:25. |