![]() |
Problem med lärare
Hejsan, jag har gjort en uppsats och jag känner att jag verkligen blivit orättvist bedömd. Lärarna på på gymnasie nivå är så inkompetenta och jag tror inte läraren förstod innehållet. Jag skulle vilja gå vidare med det här och undrar vart man kan vända sig till någon mer kompetent / autentisk person.
Hur ska jag gå till väga? Finns det någon som skulle vilja läsa den och ge en bedöming? För i mitt tycke var den MVG kvalificerad, och jag fick mellan IG-G, Mvh |
Vilket ämne var det och vad var det du föll på, innehåll, grammatik eller vad?
|
Diskutera med läraren? Du borde väl ha fått någon kommentar vad du behöver förbättra och ändra för att få ett högre betyg?
|
Jag läser den med glädje om du PM:ar den till mig.. ;)
|
Finns det andra lärare inom samma ämne på ditt gymnasium?
|
Jag försökte dikutera med han, men det fanns verkligen inget konkret i det han sa.
aa det finns andra lärare, men jag är rädd för att det inte vill svika sina arbets kamrater, och jag skulle gärna vilja ha något utlåtande utifrån innan jag går vidare med det |
pma mig också så läser jag igenom den!
|
Varför fick du IG på den då? Enligt läraren alltså.
|
Jag vet inte, han sa bara att man behövde en fantasi för att förstå, och det är i mitt tyckte helt inkorrekt
|
Ge oss möjlighet att läsa den, så kan du iaf få lite kött på benen om du ska överklaga.
|
Man behövde "en fantasi" för att kunna förstå hans motivering till ditt IG?
Värsta jag hört. Han gillar nog inte dig. |
Jag tror också det =(, för han stod och skakade när jag pratade med honom av någon underlig anledning. Och när jag mot argumenterade honom så var han helt lakonisk och sa bara nej, nej, nej.
Tossefar ska jag skicka PM ? |
Låter inte som han verkar ge dig en chans :D
Han var nog inställd redan från början att ge dig IG pga den där papperstussen du kastade på honom första dagen etc :D |
Citat:
|
Citat:
|
| Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:36. |