![]() |
Superstars 2010 tv3
Vad tror ni om säsongens superstars?
Här en länk till deltagarna. http://www.aftonbladet.se/sportbladet/article7441180.ab Verkar som att dom kommer köra lagtävling även i år, vilket jag inte gillar. En duktig person kan ju åka ut om resten av laget är dåligt tex. Jag tycker även startfältet är ganska vekt, Wassberg ska tydligen vara en av lagkaptenerna och jag tycker synd om dem som hamnar på hans lag, han lär ju suga på det mesta. Några intressanta är ju Björn Ferry, Stefan Holm, Martin Lidberg, Jörgen Jönsson, Anders Södergren och Jens Byggmark. Fotbollsspelarna har ju dock visat prov på allsidighet i tidigare tävlingar. Egentligen är det ju roligast att se hur de aktiva idrottarna presterar. |
Ingen Samuelsson....
|
Citat:
|
Mmm nu bumpar vi den här tråden. Klockan 20:00 börjar det.
|
Dipstävling nu!
|
Boxarens var inte godkända. 83 st på 60s?
|
Jag skäms lite
|
Vilka fuldips dom körde.
|
Så avslagen tävling. Det saknas publik, nerv, hårda fighter. Nu blev det bara mähä.
|
Citat:
Ara är brottare. Han gjorde bara det de behövde för att bli godkända. Om domaren släpper fuldips är det väl dumt att inte göra det? Tycker att alla körde fulare dips iår än förra året. MC har rätt... Trööökigt |
Citat:
|
Citat:
Jag gillar Pernilla, coolt av henne och ha sån tävlingsanda och verkligen gå in för varje gren. Roligt att dom andra tyckte att hon fuskade bara för att hon var förberedd. En sån person skulle jag vilja jobba med. Skulle utan att tveka anställa henne. |
Ara gjorde 83 dips förra året. Lidberg fixade 82 stycken i år. Aras var dock bättre än Lidbergs.
Tycker också det blir avslaget utan riktig publik. |
Citat:
Edit: tack, Mats. |
Citat:
Citat:
Låt Arne döma dipsen. |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 09:38. |