![]() |
Var hitta snygga träningsbyxor?
Jag har letat som en galning efter snygga träningsbyxor men hittar bara samma plagg överallt: svart, grått eller mörkgrönt, antingen typ windpants eller mjukisbyxor.
Jag vill ha t.ex. röda cargo pants (avsedda för träning, dvs som andas) med svarta detaljer eller något liknande. Lite färg, lite detaljer helt enkelt. Någon som har bra förslag på var man hittar snygga träningsbyxor? |
Gymgrossistens byxor är snygga tkr jag. Och riktigt bekväma. Sen brukar stadium ha sköna kläder.
|
|
Citat:
|
/use badbyxor.
dom e ofta färgglada :) |
Citat:
|
Det jag kan tänka mig är dansinriktade kläder (street/hiphop), annars sätter du bara en resår i midjan på ett par vanliga byxor.
|
Citat:
Ok låt mig omformulera mig lite: med "lite färg" menar jag egentligen "till större delen enfärgade men i en annan färg än grå/svart/mörkgrön". :smash: Håller med om att ************* och Stadium har snygga/sköna kläder, men allt är i tråkiga färger. Hittade något i "antracite melange", vilket lät lovande, men det visade sig vara... en nyans av grått. :) Zumbapants är ju jäkligt snygga och finns i flera olika färger som jag gillar (nej, inte de rosa). Ja, förutom herrmodellen då som endast finns i svart. *grr27* Edit: ja se där, det gick inte att skriva *************, men däremot *************s funkade visst... |
Citat:
Men får kanske snoka runt lite och se om det finns lite streetkläder som kan funka, verkar ju svårt att hitta "träningsbyxor" som passar in på det jag vill ha. |
Går de att få tag på någonstans fortfarande, utan att betala 500+
Lätt värt att ha på gymmet!*flex* |
Citat:
|
Citat:
Citat:
http://www.crazeewear.com/Baggy-Pants |
Fick en maffig träningsoverall från Jönköpings Styrkelyftarklubb på sponsorpengar, har deras emblem på bröst och stort på ryggen. De är fan snyggt ! :D
|
Fanns det inte någon webshop där man kunde köpa 80-talsträningsbyxor?
|
I USA dör aldrig åttiotalet.
http://www.crazeewear.com/Style-500-...ts-_p_771.html |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:59. |