![]() |
Hur stor åldersskillnad är acceptabel i förhållanden?
Båda är helt med på det, inget tvång eller inga hot föreligger, och så vidare. Båda vill det hela precis lika mycket.
Hur stor ålderskillnad är acceptabel, enligt er? Hur ung person kan en 18-åring bli tillsammans med? En 25-åring, en 35-åring, en 50-åring? Jag skapar tråden med tanke på en damptråd som startades på FB för några dagar sedan. En 18-årig kille som "satte på" en 12-åring: https://www.flashback.org/t1280732 mvh |
åldern/2 + 6 upp till 30
men konstanten ökar ju äldre man blir! |
Ditt användarnamn gör ju denna frågan aningen suspekt...
|
Den internationella standarden: Din ålder/2+7. Alltså, jag som tjugo åring får som lägst gå 17.
Denna uträkning funkar ju då inte fören man har uppnått en viss ålder. |
Citat:
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Retorisk fråga. Svaret är nej. |
Ju äldre man blir , desto större skillnad är acceptabelt.
20-årig snubbe med 50-årig Milf is all good! :D |
Citat:
som 22 åring borde man inte känna sig dragen till att umgås med personer som inte ens börjat gymnasiet. Om man inte är kille förstås då är det bara coolt om man har en 22 årig flickvän. |
Varför är det mer OK för tjejer/kvinnor att vara tillsammans med yngre än vad det är för killar/män?
Är ni genomindoktrinerade med feminism? |
Nej men jag antar att du ska lära oss ett och annat?
EDIT: Och jag vet inte varför det är så. Det är en fysisk lag precis som att gravitationen går mot massans centrum. Unga killar med ädre tjejer är coolt, äldre killar med unga tjejer är snuskgubbar. |
| Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 10:49. |