![]() |
Piratpartiet kräver ursäkt från Pentagon om Wikileaks
Citat:
Fast vi visste ju redan att USA är svin. Bra att någon står upp emot dem :) |
Fred är dåligt
Krig är bra Heja heja USA. Nä men fan vilken stil alltså. |
Tror att USA lyssnar lika mycket på piratpartiet som de hade lyssnat på mig.
|
Om jag hade varit Robert Gates hade jag också försökt få dem att låta bli att publicera en hel del av de där dokumenten.
Att ge talibaner underlag för att avslöja afghanska informatörer är i alla fall knappast vad jag lägger in i arbetsuppgifterna för vad "viktiga demokrativerktyg" bör syssla med. Vet Piratpartiet verkligen vad Wikileaks publicerar? |
Citat:
SVT Rapport 4 aug 2010: Citat:
|
Citat:
Citat:
http://www.pbs.org/wnet/need-to-know...ou-think/2471/: Citat:
|
Tycker Wikileaks gör fel. Vissa saker finns för att vara hemliga. Lägg ned skiten.
|
Haha, kan man inte komma med bättre mediala utspel än att försöka be Pentagon om ursäkt så har man inget i riksdagen att göra. Titta på Gudrun, hon brände åtminstone pengar offentligt...
|
"Piratpartiet kräver ursäkt från Pentagon om Wikileaks", det var nog det lamaste jag har läst på länge. Då röstade jag ändå på PP i EU-valet, har hela tiden sagt att det var enda gången jag kunde tänka mig att göra det och var mer en röst mot FRA/IPRED än för PP. Men ändå.
Herregud... Kommer dom ens få 1% i riksdagsvalet? Finns det några mätningar eller är dom alltid bara ihopklumpade under "Övriga"? |
Citat:
Augusti 7, 20:47; Bertbert kräver att Piratpartiet 1) Ber Pentagon om ursäkt 2) Ber USA om ursäkt (de är inte "svin") 3) Kammar rövhåren. Bryr Piratpartiet sig? Nej, inte det minsta. Bryr Pentagon sig? Nej, inte det minsta. |
Citat:
|
Citat:
Hellre PP än FI. |
snacka inte skit om FI
tråd låst //Gudrun S |
USA och be om ursäkt går inte o sätta i samma mening.
|
Citat:
Det ändrar dock inte att "Det är arrogant att en utländsk militärmakt hotar viktiga demokrativerktyg på svensk mark". |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 15:02. |