![]() |
Hyllningstråd till manssläktet
(Skam att det inte fanns någon, trevligt att den fanns en kvinnodito!)
Kopierar andra trådens koncept: I den här tråden skriver vi allt som är bra med män i allmänhet(t 'n a kan dock med fördel tas i den andra tråden), och kanske finns det även någon man i synnerhet(i eller utanför forumet) som man vill lyfta fram och hylla. KÖR! |
Män är bra för att de är faschinerande annorlunda och har ändå märkligt mkt gemensamt med oss kvinnor, världen vore fattig utan er. Och bara det där håret - kittlande burrigt när det är där, babyrumpa när det är gone..
Män har genom tiderna låtit oss ha patent på roliga kläder såsom klänning, kjol, högklackat, samt hem och familj - och dagens män är manliga nog att våga släppa på andra roliga patent såsom karriärstegar, lika lön för lika arbete, inser att vi har mkt att komma med och vågar nalla på vad som ofta ansetts som "våra" områden utan att känna sig mindre manliga.. Snacka om att männen bara blir bättre och bättre! De är för det mesta mkt roliga, charmiga, intressanta och brukar visa uppskattning för oss, de föds orädda och dör omtänksamma. Iaf de bästa, me like! Pojkar/killar/män - jäkligt bra helt enkelt! :thumbup: |
Män har snoppar. Det är ganska roligt. Sedan är de som folk är mest, och det är ju bra.
|
Jag vill hylla manssläktet med denna episka historia från Itmademyday.com
I was sitting around feeling semi-miserable when my husband asked if ice cream would make me feel better. We had two flavors in the freezer and he asked which one I wanted. I said "surprise me." About a minute later he came running out of the kitchen with his shirt pulled over his head, wearing a scream mask, wielding a serving spoon and shouting "Aahhhhhhh!!!" Once he was satisfied that I was thoroughly surprised, he handed me a bowl of chocolate chip and IMMD. |
Tjejer suger på att hylla :(
|
Citat:
|
Bra initiativ, Lellan!
Som tack bjuder jag på en virtuell high-five, en kram och lite zumba-dans. (Ja, jag är hög på nåt idag, kanske är det för att jag kan andas genom näsan första gången på 2 veckor... :D ) |
De gör sig bra på posters ibland, och så är de starka varianterna bra när man ska flytta.
|
Det är så här ni förstår jag gillar killar.
Killar är världens bästa kön. Dom kan få mustasch och högre lön. Vilka har makten i vårt samhälle? Vilka kommer hem och tar på sig jeans? Jo, killar, killar, killar, killar, killarna! Killar är världens bästa kön! |
Om världen vore utan män hade jag behövt umgås med bara tjejer *gah!*
Dessutom är de bra att ha till det mesta. De är starka, händiga och tekniska. Sedan är den manliga muskulaturen och kroppsformen rätt nice, manliga pecs och manliga vader och manlig glutte. Mumma! |
Citat:
Killar är chill att hänga med. Om inte killar fanns skulle jag knappt ha några vänner, oh teh sadness..! BRA att ni finns, boys! |
män är bäst, utan er så hade jag aldrig haft sex
|
Det är skönt med män. De är oftast inte irrationella.
Så. Ja... Heja? |
Äntligen en tråd värd att hylla! Put the penis on a pedestal.
|
Tack.
|
| Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 07:45. |