![]() |
Youtube-klippet på ngn grym kille som gör armhävningar ut från en stång?
Såg, tror jag efter länk här på Kolo, en kille som var otroligt grym gymnast? Han gjorde t.ex. armhävningar horizontellt ut från en vertikal stång. Han gör även typ som visaren på en klocka ut från en vertikal stång, snurrar sin kropp runt från kl 12 runt tillbaka till kl 12.
Någon som vet vilket jag menar och var man hittar det? Kommer inte på några bra sökord.. |
Den kanske? |
den? annars har du ju: :Virro EDIT: läste fel angående horisontalt och vertikalt. men klippen är värda att vara kvar ändå ;) |
Hur fan ska man träna för att klara det där? Vet att många på kolo har haft "flaggan" som mål med sin träning, men vilka muskler är det som behöver tränas upp mest? Värsta partytricket ju...
|
Citat:
|
Tack för tips! Lite relaterat-klick och sök på nyfunna termer hittade jag Dominic Lacasse. T.ex. denna video är grym:
http://www.youtube.com/watch?v=lKIQo4WnwTg Kolla speciellt 2:51 in i filmen. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Sätt igång och visa att jag har fel. Snacka är ju lätt.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
EDIT: Va? |
Ja, när skrev att det var bra börja vid 6 års ålder eftersom det skulle krävas många år av hård träning för att klara det skrev du att jag hade fail. Om det är fail vad är rätt då?
|
Daglig gymnast träning i säg 4-5 år och de flesta skull kunna göra det där. Fruktansvärt påfrestande träning mentalt måste ju sägas.
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 03:03. |