![]() |
Mimmis journal
Hej, jag heter Mimmi och har precis registrerat mig här.
Chrille bad mig skapa en journal, så jag får väl göra det. :) Ålder: 17år Längd: ca 160 Vikt: ca 53 Jag har bara tränat någon månad. Tränar hemma utan hantlar och sånt. Ska väl börja på gym senare. Mitt schema just nu; ________________________________ Måndag: Bröst Armhävningar vanliga: 4x MAX Armhävningar på knä: 2x MAX ________________________________ Tisdag: Vila ________________________________ Onsdag: Mage/Rygg Crunches: 4x MAX Rygglyft: 4x MAX ________________________________ Torsdag: Armar Armhävningar på knä, jätte smalt grepp: 2x MAX (triceps) Armhävningar vanliga, jätte smalt grepp: 2x MAX (triceps) "hantel"curl med 2litersflaskor: 4x MAX ________________________________ Fredag: Vila ________________________________ Lördag: Ben Knäböj med 2litersflaskor vatten: 4x MAX Step-ups (upp och ner på en pall) 4x MAX ________________________________ Söndag: Vila ________________________________ |
Hej mimmi :D
Kul att du skapade en journal! Kommer följas :hbang: Lycka till! |
Haha , om du vill de så chrille, tack :D
Har "vilovecka" nu förresten när jag har praktik, så börjar skriva upp mina pass efter fredag (: |
Citat:
Efter söndag menar du väl?*rolleyes* |
Citat:
|
Citat:
Då kommer det upp ett pass här på lördag då :D? |
Citat:
|
Citat:
Kollar in här på lördag då! |
Citat:
|
haha mycket snack lite verkstad ? :D ,
Får man fråga vart folket bor ? Kul med lite ungt folk å en flicka :P |
Citat:
Sthlm (: Nu snart iväg till jobbet igen då-.- |
haha jag vet ;) , aha okey ^^ har du några mål BB Liknande ?
vad jobbar du med då `? :D |
Citat:
Nej hon har inga mål, vad jag vet. :] (Svarar åt henne, hon jobbar just nu) |
Fan hann inte edit. Men hon skrev på sms att hon jobbar som "signaltfjtekniker" (antar att hon stavade fel :D)
|
härligt !:) Får man fråga ifall ni är ett par ? ;)
Kanske redan framkommit men 1 gång till för dem tröga :P |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 11:10. |