![]() |
ENTOMBED, AMON AMARTH & EVILE lirar ikväll i Luleå!
En line-up som inte skäms för sig, Amon Amarth är bågot av de hetaste som finns i metalväg just nu med 7,5 miljoner lyssningar på MySpace. Legenderna Entombed behöver ingen närmare presentation. Evile är trash-metal från Storbrittannien och blir ett spännande tillägg till en redan stark line-up.Arr: Kulturens hus Föreställningens längd: ca 4 h
Lite snålt med tid, men är det någon som inte uppmärksammat detta kan det vara hög tid att slå en signal till nära och kära och förvarna om sen ankomst till kvällsfikat. Ikväll skall det lyssnas på metal :hbang: Evile Amon Amarth Entombed |
Där kommer man självklart vara :D
|
Arf på förhand, som vanligt, den rackarn!
Citat:
|
Twilight of the thunder god är så grym. Har alldeles för länge underskattat Amon Amarth. Jag älskar blandningen av det melodiska och growlet.
|
Otroligt att det fortfarande finns biljetter. Jag trodde de skulle ta slut ganska fort och köpte en biljett innan jag ens visste om någon skulle dit. Lilla salen är ju knappast enorm :/
|
Hmm, borde fan gå och titta när de kommer till Örebro på onsdag!
|
Va fan, jag vill ju se Amon. Men Entombed går säkert inte av för hackor de heller, då de var bra förr iaf..
Vi vill se Johans skägg! |
Citat:
Entombed har levererat förr på spelningar i Luleå och förväntningarna är höga. För egen del så är jag pinsamt dåligt inlyssnad och påläst om bandet. Skall bli mycket intressant att bilda sig en uppfattning :) Evile verkar spela hederlig trash och det bådar ju gott. |
luleå.... tusan :-//
|
Östersund imorgonkväll fifasen!!
|
Citat:
|
Into the fray!
|
luleå ligger långt bort ;)
amon amarth äger :hbang: |
Citat:
Bara att invänta övriga två band nu! |