![]() |
Min ev. satsning på armbrytning 2010
Jag tror att jag skall satsa lite på att bli duktig i armbrytning och ställa upp i masterklasserna inom denna sport. Det var faktiskt Heidi Andersson som fick mig lite intresserad när jag träffade henne på Graneheims Summercamp i Sundsvall för några veckor sedan. Efter att förklarat att skaderisken inte var så stor och att jag tydligen hade hyfsad teknik och styrka (?). Hon sa även att grepp, handleds och underarmsstyrka var mycket vitalt... passar mig ganska bra.*innocent*
Jag sa dock till henne att mitt minimikrav var att jag skulle strikt kunna preachercurla en 40 kgs hantel 6 ggr. Så det blir bara att börja återuppta sin greppträning igen efter ett långt uppehåll. Så nu är det bara att planera för detta vansinne....:D |
Kul, ska följas, väntar ivrigt på schemat. :D
|
Fan vad skoj :thumbup: Det här ska jag följa
|
Intressant. Lycka till och håll dig skadefri.
|
Tackar... he he... nu kommer man inte riktigt undan...:D
|
Kör hårt Arne! Denna ska följas. Testade du att bryta arm mot Heidi och hur gick det isåfall?
|
Citat:
|
Go Arne! Go Arne! The Arnenator!
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Skoj! Bra med lite mer motstånd i Masters.Kommer du träna med Skåne Armsport eller kör du eget race?
|
Detta måste jag följa! Du får lägga upp dina hardcore pass nu! *flex*
|
Riktigt roligt att om du satsar! Svedberg här på forumet är duktig och tävlar. Finns nog någon till. Jag kommer så klart att kolla in här ofta. Mest för att det är du. :)
|
Citat:
Lycka till Arne! :) |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 15:17. |