![]() |
Tror ni några kända byggare hänger på forum?
Tjenare :D
En fundering jag haft är om kända svenska byggare, kan va folket som vart med i gladiatorerna som atlas(roger zapfe), hero (roddy benjaminson), plexus (johan oldenmark), nicklas larsson (izor) mfl, magnus samuelsson, listan kan göras lång. Tror ni dessa hänger t.ex. på kolozzeum och kikar runt, eller på nått 'konkurerande' forum t.ex. body, hälso (hoppas inte detta är reklam?). eller vet ni rentav att någon av dom är medlem eller liknande? Skulle vara kul och se, kanske hade de avslöjat några hemligheter, upplägg etc:) |
Forum har ingen plats i en pro bodybuilder - livstil.
|
ja de hänger på forum , hade silvio samuel på msn också..
|
Det finns ju en del lurkers...
|
Lars Östling?
|
De är väl inte annorlunda än alla andra människor, de som har intresse och tid för internet kan väl mycket väl hänga på forum oavsett vad de har för karriär? Det är iaf vad jag tror. Och sååå jävla upptagna är de inte, jag har sett hur mycket dötid Coleman har när han dricker sina eggwhites. Lätt att han hinner göra det samtidigt som han postar under något nick här på Kollo... ;)
|
Citat:
Magnus Samuelsson = Baan Roger Zapfe = 2snarthårdakillar Golden Olden = Stoltz Roddy Benjaminsson = Pudzianovski Dennis James = gh15 Lee priest = leeP Markus Ruhl = King Grub och ibland dyker även suveränen Zone Capone upp och hälsar på med en post! Skicka gärna PM och fråga om träningstips. |
Citat:
|
Kwon = Serge Nubret.
|
Citat:
|
Citat:
ZONE |
Så finns det iaf en TV-kändis,Krampus
|
Citat:
|