![]() |
Problem med Youtube.
Har problem med att få filmer från sajten Youtube att spelas upp på min dator.
Filmsnuttar från andra sajter som hänvisar till Youtube är inga problem. Youtube klagar på Flash inte är installerat, men det är det. Senaste versionen till och med. Någon som har förslag på vad det kan vara?? Youtube är en stor bidragande faktor till "motivations-burst" innan träningen. "Hej! Du har antingen inaktiverat Javascript eller så har du en gammal version av Adobes Flash-spelare. Hämta den senaste Flash-spelaren." /Danny. |
Skulle vilja bumpa denna frågan. Youtube har varit såhär ett tag mot mig också nu. Har inte ändrat medvetet i några inställningar men eftersom datorn delas med andra i familjen är det möjligt att de gjort någon ändring utan att jag fått reda på det.
Webläsaren jag använder för tillfället är Google Chrome. Flash är installerat, även den senaste versionen i detta fallet också. |
Antagligen bara tillfälligt. Funkar inte för mig heller just nu.
|
Okej. Hoppas att de får det fixat då. Säg gärna till i tråden när du märker att problemet är åtgärdat.
|
Funkar perfekt. :confused:
|
Det där med javascript/flash är inte "temporärt"/pga youtube utan är något som har lyckats bli ändrat i datorn.
|
Prova att använda uninstallern här:
http://www.adobe.com/shockwave/download/alternates/ Och installera sen flash igen. |
Citat:
|
Byt webbläsare.
|
Citat:
|
Har du eller någon annan i familjen installerat NoScript? Det orsakar precis det problemet tills man har listat youtube som en tillåten site.
|
Citat:
|
|
Vart vill du komma?
|
Citat:
Ops, fel tråd.. Sry |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:43. |