![]() |
TV3, bra eller anus?
Som kontrast till statlig television och tv-avgiftstrådarna vill jag se hur kolozzeum uppfattar den etablerade och Sveriges första kommersiella tvkanal.
Vad tycker ni om utbudet så som filmer samhällsprogram nyheterna, reklamen, tv-tider osv? Är kanalen prisvärd? |
Jag saknar ord för att beskriva kanalens ruttenhet.
|
Personligen tycker jag att det är den sämsta kanalen av i princip alla.
SVT, TV4, 5an,6an,8,9an och i princip samtliga andra kanaler jag har går före den. Bara de sämsta realityserierna som går där numera |
hmm, kanske skulle inkluderat tv6 och tv8 i frågeställningen eftersom det tillhör samma bolag.
|
Top Model!
|
Jag verkligen avskr och spyr på dessa kommersiella kanaler. Så mycket reklam hela tiden, och meningslösa program! Vad slösar folk sin tid på egentligen (tänker på reklamen speciellt).
|
Citat:
|
Tv3 är en ohyggligt dålig kanal. Kan inte minnas senast jag hittade något intressant att titta på där. Både tv6 och tv8 har vissa program somg ör dem intressanta.
|
Citat:
|
TV3 är nog den kanalen jag tittar på minst av dom "vanliga" kanalerna som dom flesta har. Kanal 5 och TV6 slår den kanelen med hästlängder när det gäller slöttittning av tv.
|
Ställer mig i kö för att bespotta det djävulens påfund TV3 är.
|
Efterlyst och Insider är det enda jag kollar på. Enligt legenden så spelar det ingen roll vilken tid på dygnet det är, slår man på TV3 så är det 2½ män man får se.
|
Citat:
Har svårt att säga vilken av kanalerna TV3 och Kanal 5 som tar priset, men visst är denna kanal anus. Citat:
|
Tv3 och 4;an är ju två av de bästa kanalerna som finns i utbudet.
Såg ni inte "Oscarsvinnaren" från 1990 på fyran igår? En av 90-talets "bästa" filmer, Captain America i Pyuns tappning! |
Citat:
|
| Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 12:16. |