![]() |
12 veckors deffen!
Tjena , skulle bara vilja ha lite tips och kritik på mitt deff schema:) så här kommer den se ut:
12 veckor Deffen ; "Tobias" Träningsschema Morgornpromenad varje dag, förutom fredagar och lördagar Söndagar;Bröst,Mage Måndagar;Axlar Tisdagar;Rygg Onsdagar;Ben Torsdagar;Triceps,Biceps,Mage Fredagar;Vila Lördagar;Vila Övningar: Bröst: Bänkpress och Snebänk med hantlar Axlar:Hantelpress och militärlyft Mage: Situps Rygg; Marklyft och Hantelrodd, Chins Ben:Knäböj och benspark Torsdagar: Bicepscurl och Pushdowns,Tricepspress ________________ Matschema Frukost: Havegrynsgröt med kanalen, glass juice. All in one(Vitamintillskott) Mellanmål: Fralla med 5 skinkor och Paprika Lunch: Det som serveras i skolan, håller mig till de proteinrika Middag: Kyckling eller Fisk med ris Efter gymmet: Protein drink, tonfisk burk Inte säkert att matschemat kommer vara så här, skrev bara lite snabbt __________________________________________________ _______ Jut med kcal intaget vet jag inte hur jag ska räkna ut riktigt.. Svårt när man bor hemma oss mamma;P när det är hon som lagar maten varje dag. 30% fett 30% Kolhydrater 40% Proteiner! Kcal per dag Vecka1-3: 1900kcal per dag Vecka:4-6 1900kcal per dag vecka:7-8; 1700kcal vecka:9-10: 1700kcal slutspurt! vecka 11-12: 1500kcal Deffen kommer jag börja med om exakt en månad 28 Februari ! |
Du skriver varken ut nuvarande längd eller vikt, storlek på portioner, mål med deffen, vad du vill väga efteråt, vad du vill ha ut av den?
Du har ju inte ett enda löp/cykling you name it-pass? fast det kanske inte är nödvändigt. Fralla är väl inte det bästa att trycka i sig på morgonen. Varför ska du ha en proteindrink när du redan verkar få i dig tillräckligt med protein via din vanliga kost? |
Citat:
Startvikt: 76kg Målvikt: 68-70kg Jag kommer Powerwalka varje morgorn 5:00 och powerwalka en gång på kvällen.. |
Varför inte starta deffen redan på Måndag istället för att vänta till den 28/2 ?
4 veckor extra att piska fläsket liksom :devil: :D |
Citat:
|
Citat:
Har du mycket fett på kroppen som du vill ha bort? Jag är lika lång som dig och väger 63, så det hade varit kul att se hur man ser ut med 10 kilo till. innan min deff alltså. |
Citat:
Nja så mycket fett har jag inte på kroppen, det finns:D 63kg:O hur gammal är du? |
Citat:
Jag är 19 år, 172 cm 63 kg, och nej jag är inte tunnsmal och spinkig, ser ut som vem som helst. förstår faktiskt inte hur jag kan väga så lite till min längd och så som jag tränar*screwy* Så deffa nu är inget jag ska göra precis, |
skulle jag vara du skulle jag byta axelpasset och sätta det längre ifrån bröst då du kopplar in bröst lätt vid axelträning och tvärtom!Lycka till
|
Max 10 veckor behövs för ditt mål utan problem, bara du har koll på intaget:)
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 05:12. |