![]() |
Förbränningspiller ger finnar?
Började precis köra Thermonex och har nu fått 2 dryga finnar vilket jag aldrig får annars. Kan/är pillrena orsaken till detta?
|
Vad innehåller produkten?
|
Caffeine Anhydrous
Green Tea Extract (Catechins 243mg / EGCG 112mg) Octopamine HCL Evodiamine 98% Yerba Mate Synephrine Naringin L-Tyrosine Diiodotyrosine Iodotyrosine 250 mg 375 mg 200mg 40 mg 200 mg 20 mg 50 mg 300 mg 100 mcg 100 mcge |
???
|
Du får väl sluta ta dem och se om det hjälper?
|
Octopamin = Norsynefrin, det hade inte jag valt att stoppa i mig frivilligt. Vad jag vet finns det inga belägg för att det fungerar, däremot finns det indikationer på att det inte är särskilt nyttigt för hjärtrytmen.
Synefrin hade jag inte heller tryckt i mig, dålig terapeutisk effekt men värre biverkningar än mer potenta centralstimulantia i doser motsvarande samma effekt. Varför inte bara skippa pillren, och äta mindre och träna mer? Ingen normal människa behöver piller för att gå ner i vikt... |
Prövade Thermonex ett tag. Mådde rent ut skit av dem. Fick en konstig kroppskänsla, svettades som fan, och kunde inte sova.
ush |
Jag tycker hård träning öht ger mig finnar. Ser ut som en 14-åringn ju. Och de brukar försvinna efter ett uppehåll. Har troligtvis med matintaget att göra. Off topic.
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:40. |