![]() |
30-års KRIS!!!
1 bifogad(e) fil(er)
Jag har kommit på att det bara är ett halvår tills jag fyller 30 år... *gah!*
Jag har sedan länge lovat mig själv att vara i mitt livs hittills bästa form då jag blir 30. Därför tänker jag starta en journal, för att (förhoppningsvis) hålla koll på min utveckling och för motivation! Jag tänkte lägga upp det så att jag satsar på att bygga på mig lite massa nu i 3 månader för att sedan deffa i 3 månader. Mitt träningsschema nu är en 3-split där jag kör igenom kroppen på en vecka, träning 3 ggr i veckan alltså. Träningen har gått rätt hyfsat på senaste tiden, förutom för benen och marklyft eftersom jag har haft lite ont i knäna. Den känslan verkar ha släppt nu och jag satsar på att vara minst lika stark som jag varit tidigare i de övningarna vid de 3 första månadernas slut. Främsta målet är dock att komma i så bra visuell form som möjligt till den 12:e mars 2009! Jag kommer antagligen inte att skriva ner enskilda träningspass, för jag tycker inte det ger mig någonting. Antagligen noterar jag bara när jag gjort ett bra pass eller nya PB:n. Däremot kommer jag antagligen att uppdatera varje vecka med vettiga bilder så man lätt kan se utvecklingen. Här kommer en icke-vettig bild som iaf ger ett humm om utgångsläget. Nuvarande vikt är ca 95 kg på 181 cm. |
Vilka galna jävla klubbor till armar och underarmar. Denna journalen ska följas! :)
|
Citat:
Minns från förr att du var starkare än en björn och klubborna har du ju alltid haft. Du kommer garanterat lyckas med att komma i kanonform :hbang: :whipped: |
Uj..fyller du 30 år snart, vad gulligt :D
Tror aldrig jag sett dig nerdeffad, ska bli spännande! De där armarna hänger med fortfarande ser jag :thumbup: Lycka till med ditt mål! |
Jävlar vilka armar!
Dig hade man inte velat bli fistad av i en mörk gränd! Lycka till med träningen :) |
Shit, armarnas muskelfästen är väldigt lika arnolds.
|
Enorma armar.
|
1 bifogad(e) fil(er)
Tack till alla som skrivit, alltid kul med uppmuntran!
Citat:
Citat:
Den gångna veckans träning har gått både dåligt och bra, skulle ju börja satsa på benträningen ordentligt, men åkte givetvis på ett milt ryggskott efter ryggträningen så benträningen blev rätt sabbad, men det är bara att satsa på nästa pass. I bröst gick det bättre, gjorde en 5:a på 130 i bänk, vilket är väldigt bra för mig. Hursomhelst, här kommer den första helkroppsbilden, det är typ så här jag tänkte att jämförelsebilderna ska se ut, tyvärr blev den här tagen lite för mycket ovanifrån så benen ser lite mindre ut än vad de egentligen är (inte för att de är jättestora direkt men men...) Kommer nog bara lägga upp en bild i månaden nu fram till att dieten startar efter årsskiftet eftersom man ändå inte kommer att se någon direkt skillnad fram tills dess. Sen ska jag köra en bild i veckan. |
fy fan :D tycker du verkar redan vara i en ruggit grym form ! lite finputsning å sen jävlar ,
ska du ställa dig på scen någon gång i framtiden ? (= fortsätt kötta ser grymt ut |
Älskar din fysik!
|
Stabilt mittparti! :D
Är du också född -79? Själv är jag inte så sugen på att gå in i det tredje levnadsdecenniet. Iaf inte på pappret. |
Ser bitigt ut! Blir en rolig journal att följa
|
Något PB i böj, bänk eller mark än?
|
Satan vilka klubbor du sitter inne med, hela fysiken är grymt snygg!:hbang:
|
http://www.kolozzeum.com/forum/showp...5&postcount=68
:D Du HAR en muskelmagnet i dig? (erkänn att det är lite bra jobbat att minnas en 5½ år gammal post.. :D) |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 03:24. |