![]() |
Föräldrar protesterar mot att ha fött odjuret
666 - odjurets tal
När deras nyfödda flicka fick slutsiffrorna 666 i sitt personnummer protesterade föräldrarna. Såg det i DN. Föräldrarna var religiösa och ville inte vara föräldrar till odjuret. Men sen såg jag att de inte var ensamma - Varje år får omkring 100 flickor i landet siffrorna 666 i sina personnummer. http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=147&a=825505 Citat:
Citat:
666 |
Hahahaha WTF?
|
Citat:
Big deal |
Fan, jag är ju född i nazismens år, 88. Och alla 81:or är med i HA, eller?
|
Citat:
666 för fan! De protesterade mot att hon hängdes ut som märkt med odjurets nummer. De vill inte att deras dotter ska ha dessa siffror i sitt personnummer. Alltså vill de inte vara föräldrar till odjuret - de vill inte vara de som har fött odjuret till världen och inlett jordens undergång. Enda lösningen är väl att begära skyddad identitet till henne? Då får hon ju nytt personnummer. Spindelgrabben - jag skojar lite, det avr ju en otroligt rolig nyhet. :D |
Citat:
Numerologi FTW! :laugh: |
Jag tycker vi gör om så att talföljden blir 664-665-667-668-osv osv så att inga extremister känner sig rädda för de läskiga siffrorna.
|
Citat:
Coolt :P |
Min arbetskamrats dotter är född 6/6-06 :)
|
Jag spelade poker med ett gäng polare över nätet igår, och efter att ha vunnit en hand med 88 hade jag 666.66kr vid bordet...:devil: :MrT:
|
Glassen 88 är nazistisk.
H = nr åtta i alfabetet 88 = HH = heil hitler |
Citat:
Citat:
AFFA. 1312 = ACAB = "All Cops Are Bastards" Och OS-invigningen var 08-08-08 |
Citat:
|
Citat:
HH som i "Helsingborg - Helsingör". Påstår de. Men alla vet ju vad "HH" står för. :MrT: |
Citat:
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 01:27. |