![]() |
Kolozzeums egna vuxenpoäng.
Klicka, och räkna ihop.
Kryssa för rutan om det stämmer för dig 0-1 Du är ordentligt sorglig, riktigt kass, dags att börja träna, du har sett friskis&svettis nåstans men minns inte var, men hjälp finns på brädan. 2-3 Du är rätt ute och cyklar, antagligen bicepscurlar du i cablecrossen också, posta mer utanför allmänt, du behöver kunskap. (och vett) 4-5 Det finns hopp, du vet hur en hacklift ser ut. 6-7 Grattis du har just vart på din första koloträff, tyvärr kände ingen igen dig. 8-9 Du behärskar multiqoute samt vet hur man skapar en poll, folk kommenterar dina bilder i dagsformen samt du får enstaka PM ifrån moderatorerna i god vilja. 10 Du är väl känd på brädan, du svarar tom ibland på frågor om träning, du har goda kunskaper och kost och träning i allmänt, du har tom kommit underfund med att cardiomaskinerna är ett bra komplement till styrkan. King Grub överväger svara på dina PM du skickat. |
Fick 8 poäng :D
Missade på startsida och kolo-spotting. Har blivit kolo-spottad en gång vad jag vet, men det räcker ju inte. |
Citat:
Egentligen borde de finnas en poäng för de som har licens, då hade du kunnat plussa en till. |
Well, I'm out. Endast 3 poäng...
|
8 poäng, missade också på kolo-spotting, samt licensierade utövare... fast det kan jag kanske egentligen hitta men orkar inte :D
|
9 poäng. :D
|
5 poäng. Jag får kanske titta vidare på body ändå... :/
edit: visste inte hur jag ska tolka pm från staffen... har ju både blivit varnad samt fått ett och annat hurrarop.. men valde o inte kryssa där.. lol |
Jag fick 10 Poäng!!!!!
|
Citat:
|
5 poäng *popcorn*
|
Citat:
|
Citat:
|
5 poäng: "Det finns hopp, du vet hur en hacklift ser ut" :D
|