![]() |
Har ni badat i år?
Badade alldeles nyss sjukt varmt i vattnet. alltså nästan ljummet:MrT: det här måste ju vara bästa sommaren på sjukt länge?
|
klart jag har! badat varje kväll & dag senaste veckan, hur fint som helst:)
|
Jag badade förra söndagen. Otroligt skönt var det!
Förra sommaren badade jag knappt alls, men denna sommar ska jag se till att doppa mig så ofta jag får chansen. |
Badade redan i början på maj, mycket stolt över min tidiga badinsats i år. Men sen dess har jag iof. inte badat.
Ta nu inte ut "bästa sommaren" på förhand, alltid ett illavarslande tecken när det är såhär fint i början av sommaren, då brukar det bli kasst efter midsommar. Men hoppas på fint väder hela sommaren. |
Självklart det enda roliga med sommaren är ju att bada så man inte behöver går runt som en levande bastu.
|
Nepp.
Förra året kom jag ihåg att man skulle bada som fan, men så blir det aldrig. Tog två dyk från segelbåten men sen var det fan tråkigt. Det är bättre med Pool och en såndär flytande fåtölj, sitta där och puffa och en iskall öl. |
Kanske när vattnet börjar nå 30grader c, annars får det vara!
|
Japp, badade i maj
|
Blir inte mycket bad, däremot ligger jag på stranden/klippan och njuter.
|
Jag har badat en gång i år. Det var 18 grader i vattnet. Det var kallt.
|
Nej, men klubben har dragit igång med öppet vatten-simning nu, så det blir väl av nästa vecka misstänker jag.
|
Badade redan i påsk, tradition hos tjejens familj. Ingen angenäm upplevelse direkt :)
|
Tredje gången jag badar i år. Havet = ISKALLT (så tänderna skakar) sjön = mer än gött!
|
Nej jag har inte badat på mer än fem år.
Tycker inte om att bada. |
Jag badade i april, men jag är hardcore.
|
| Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 11:20. |