![]() |
Harry Potter är en fiende av Gud!
:Virro |
Från dokumentären Jesus Camp.
Fy fan vad arg jag vart när jag såg den. Jävla idioter. |
barnen ser ju verkligen jättelyckliga ut.
|
Fet och läspar på samma sätt som "dark-sided" kärringen. Undrar vad som kom först, läspandet eller galenskapen? Att vara urbota tokig kanske leder till läspande? Eller så drivs man till vansinne av att behöva lyssna på sig själv hela dagen.
Intressant! |
Frågan är vem av dem som blir störst börda för psykiatrin i slutändan. Barnens mångfald och unga år talar verkligen för dem, å andra sidan verkar "Oh great lord my beloved god"-kvinnan behöva långt mycket längre behandling...
Det här kommer jag fundera över hela kvällen *screwy* |
|
Vad är det hon säger? "Warlocks are enemies of god"? Sen när var Harry Potter en häxmästare som höll på med demoner och andra djävulsskap? :Virro
|
It's still real to me damnit? (Kanske bara inbitna wrestling fans som förstår den ;))
Sicket pucko, roida över en fictionbok, jo tjena. Den var ju definitivt skapad som en utmanare till bibeln. |
Vad gnäller hon på häxor och trollkarlar för, hon är ju en själv? :S
|
Hoppsan vilken idiot.
|
Bra lats!
|
Hur gör man för att bli så dum? Grrr jag blir så förbannad, säga att barnen inte får läsa Harry Potter! Undrar hur många unga som börjat intressera sig för läsning tack vare Harry Potter!?
|
Nu tror jag att många här missar poängen. Trollkarlar är guds fiender och måste förgöras. Harry Potter har förgiftat människosläktet tillräckligt länge nu.
|
men lol....seriös tant då *screwy*
|
Ännu en som gillar att göra bort sig...
|
| Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:59. |