![]() |
Är du intresserad av att tävla "raw"?
Vill du kunna tävla i böj, bänk och mark, i en utrustningsfri klass?
Alt. 1; Ingen utrustning öht. Alt. 2; Viss utrustning, specificera i tråden Vet du inte vad licens innebär, har du ingen :) |
Jag var med på JSK's ***-tävling. Vad ska jag svara då?
Jag vill inte säga eller skriva ordet ***... Jag har alltså redan tävlat utan utrustning. |
Citat:
|
Citat:
Jag tycker att det är ett jävla tjafs om RAW. Varför ska vi använda det engelska ordet för rå? Finns det inget bättre ord? I USA är ordet också poppis, men de verkar inte kunna komma överens om vad det betyder. |
Citat:
|
Citat:
Citat:
Orka gnälla över en sådan skitsak, skärp dig nu och sluta krångla till det bara för att. |
Har tävlat raw flera gånger och kommer att göra det igen när tillfälle bjuds.
|
bälte, handledslindor och knävärmare om man vill ha det.
Som i tyngdlyftning helt enkelt. |
Japp, helt utan utrustning hade jag föredragit.
|
Citat:
Jag har tävlat raw i bänkpress 3ggr och styrkelyft 1gång. Och jag kommer att fortsätta med det när tillfälle ges. |
När ni skriver "Helt utan utrustning"
Visst menar ni utan bälte också? |
Ja, har licens, alt. 2
den utrustning jag begär är endast ett bälte. INGET annat. :) |
Jag tycker som Timme o Damien ! "knäskydd" Lr alternativt ett par ruskigt slappa lindor som är mer som bandage för o skydda knäna bara. inte för o kunna ösa på mer Tex. men Knäskydd, Bälte, Handleds skydd skulle vara bra, då mäts ju den verkliga "styrkan", inte vem som har bäst teknik med bäst utrustning osv osv.
det är min åsikt =) |
Knäskydd, bälte och handledslindor är ju en hjälp för att lyfta mer så hur det mäter "verklig styrka" vet jag inte? Ska man vara konsekvens ska alltså all utrustning som hjälper till att lyfta mer bort och det inkluderar även skor.
Kvar blir en t-shirt, y-frontkalsonger och en trikå, magnesiumoxid och barnpuder får man fundera på.. |
Citat:
I övrigt tycker jag att det är trevligt att tävla utan utrustningen. Vi som var med i Jönköping hade mycket trevligt. |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 01:45. |